My first....

by - 15:50


От известно време насам съм особено обсебена от така наречените giveaway. След като помислих малко реших следното : ще направя Giveaway, но след като имам поне 50 абоната в GFC - можете да ме добавите и от тук . Искам да зарадвам някой от вас с нещо много готино, но за да го направя трябва да съм сигурна, че блога ми е полезен и приятен за вас, и че се чете. Благодаря на всички, които ме следват и четат публикациите ми. Блога ми достигна над 600 преглеждания за един месец, което за някои може да не е много, но за прохождащ блогър като мен означава всичко:) Сега се oпитвам да развия и facebook страницата ми https://www.facebook.com/IrisShadess. Много ще се радвам на всеки един Like :)
Очаквайте подробности относно наградите.
                           


Love you,

XoXo




You May Also Like

3 коментара

  1. С удоволствие бих участвала в някакви игри или каквото и да е.Аз също отскоро имам блог и за нас е важно и ценно дори и 10 разглеждания да има!Напълно те разбирам!Успех ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз следя блоговете ти от скоро и съм много впечатлена, имаш страхотни идеи и си много креативна, а и ревютата ти са супер!:) Блогове като твоя заслужават много над 10 гледания. Благодаря, очаквай още информация скоро, много ще ми бъде приятно да зарадвам някой. Успех и на теб!:)

      Изтриване
    2. О,чак сега видях този прекрасен коментар хахаха!Благодаря ти много :) Ще се подкрепяме взаимно :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥