Few future reviews.... Няколко бъдещи ревюта.

by - 13:51



Здравейте дами!:) Как сте в този хубав, слънчев ден? Аз не мога да спра да му се наслаждавам. Както сте забелязали в последните няколко дни никаква ме няма и единственото, което съм правила по блога е да добавя секция About me, в която да разкажа малко повече за себе си, а също и добавих няколко нови giveaway -а. И понеже днес денят е прекрасен ми хрумна една идея, нещо което видях и в други блогове и много ми допадна - публикация за някои от бъдещите ми ревюта. Понеже ми предстоят изпити и подготовката ми изисква доста от времето, с което разполагам, една такава публикация би ми помогнала  много за организацията на блога ми :)

Като начало ще започна с това, че някои от продуктите, които съм предвидила за ревю са нови и все още неизпробвани, така че за тях ще ми трябва малко време. Други продукти използвам отдавна и искам да споделя мнението си с вас. Публикувам две снимки, тъй като с някои от нещата се сдобих последната седмица, а тази публикация я подготвям от малко по-отдавна, но за съжаление все не намирах време да я завърша:) Също така много скоро ще ви покажа едно ново мое творение - кутия за гримове и лакове, която направих с голямо удоволствие. Обмислям и скоро да започна да публикувам нови неща в страницата Sewing, но всяко нещо по реда си :)

И така започвам с първата снимка:

1.BB Cream Miracle Skin Perfector на Garnier - цвета, който аз избрах е medium. Мога само да кажа, че ревюто на този продукт едва ли ще е в положителна посока. Използвала съм поне три тубички от него още от както го пуснаха, но последната опаковка е направо за боклука.

2.Great Hair Shampoo Moisture Drench - шампоан на Baylis and Harding с екстракт от мароканско арганово масло, от който не съм особено доволна.

3.Фон дьо тен на Catrice - All Matt Plus - един от любимите ми фон дьо тени.

4. Bioderma Sebium Global + Sebium Gel moussant - промоционален комплект, пуснат от няколко дни в продажба. Все още нямам наблюдения над продуктите, така че ревюто ще отнеме известно време.

5. Единични сенки за очи на Golden Rose - страхотни са, бих си купила още цветове от тях. Моите са с номера 213 и 204, като 204 за съжаление се разчупи, но скоро ще го пресовам на ново :)

6. Мостра на Vichy Teint Ideal - Illuminsting foundation в цвят Fluid - нямам никаква представа какво ще представлява, но скоро ще разберем :)

7. Pearl and Drops Beauty Sleep - гел за избелване на зъбите, използвам го отдавна и резултата не е особено впечатляващ.

8. Миглоизвивачка на батерии Touch Beauty - купих я преди известно време от Jumbo и съм доволна от покупката. Действа като нагряваща преса за мигли.

Heating press for lashes Touch Beauty - I bought it some time ago by Jumbo and I am happy with the purchase. Acts as a heating press for lashes.

9. Молив за очи Essence Kajal Pencil Black - хубав молив за очи, но не ми е фаворит.

10. Четка за сенки Pretty time - използвам я непрекъснато, след една година използване не е мръднала.

11. Парфюм Closer на Halle Berry - много интересен и нестандартен аромат, по-скоро бих го определила за унисекс.

12. Познатият на всички Himalaya Herbals Nourishing Lip Balm - мисля, че няма нужда от коментар:)

13. Спирала Catrice Glamour Doll - водоустойчива спирала за обем. Колебая се още в мнението си.

14.Спирала Golden Rose 3D Fantastic Lash - първата ми сполучлива спирала от Golden Rose.

15. Гланц за устни Luoys Effet 3D - нямам много информация за него , но е страхотен.

16. Шампоан Bonacure Repair Rescue на Shwarzkopf - професионален шампоан за изтощена коса. Използвам го от скоро, ревюто ще е след около седмица - две.

                                                   От втората снимка:


17.Скосена четка за руж на Essence - много добра работа върши и е доста устойчива.

18. Комплект пили за маникюр Joycare - адски полезен комплект поне за мен и за твърдите ми нокти :)

______________________________________________________________

Е, това е за сега, дами. Надявам се бъдещите ми публикации да ви бъдат интересни и полезни. Ако имате предпочитание  с кой продукт да започна, може да го споделите с мен. Също така ще ми бъде интересно да разбера използвали ли сте някои от продуктите?

Пожелавам ви хубав и усмихнат ден!


Love you,

ХОХО


You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥