Liebster Award

by - 13:46

Здравейте всички! Преди няколко дни, за голяма моя изненада получих номинация за Liebster Award!!! Това е първата ми номинация и много се зарадвах, че и мен някой ме е номинирал, тъй като съм сравнително от скоро в блогърското пространство, та ми дойде като гръм от ясно небе :) Много благодаря на http://simplydianasmakeupchronicles.blogspot.com/  за номинацията, направи ме много щастлива.
Както всички знаете, Liebster Award е възможност да подкрепите 10 блога, които имат по-малко от 200 последователя, като от вас се иска да отговорите на зададените въпроси, да отбележите от кого сте номинирани и да номинирате 10 нови блога, на които да зададете 10 нови въпроса.
За мен това, че съм номинирана е знак, че все пак някой чете блога ми, действа ми мотивиращо и много ме радва.
А ето и въпросите и отговорите:

1. Коя държава би искала да посетиш и защо?

Много бих искала да посетя Франция,и основно Париж. Този град за мен е мечта в последните няколко години, като тази мечта е свързана основно с модата.

2. Кой е любимия ти high end бюти бранд?

Chanel и Mac, въпреки, че съм ги използвала много малко, само по еидн техен продукт, но за мен това са най-добрите марки от техния клас.

3. Какъв тип блогове ти харесва да следваш?

Определено съм насочена  към бюти блоговете и блоговете за шиене :)

4. Кой е най - ценният продукт, който се грижи за кожата ти?

 Хидратиращ крем, но нямам все още любима марка.

5. Кой и какво те вдъхнови да започнеш собствен блог?

Тук отговора може би ще е малко по-дълъг, тъй като причините са няколко, а кой ме вдъхнови...ами вдъхновиха ме всички прекрасни блогърки, чийто блогове чета редовно. А една от причините е любовта ми към козметиката...ако започна с другите ще отнеме много време и ще стана досадна, но основната причина е, че искам да споделя мислите си, проектите си, мнението си с всички прекрасни хора, които четат блога ми и да бъда полезна поне малко.

6.Коя е любимата ти храна, без която не можеш да живееш?

Ами нямам такава... всяка храна ми е любима, обичам да ям всичко (без домати)...и шоколааад...

7. Чанта на коя high end марка би искала да притежаваш?

Шанел отново.... обичам всякакви Шанел нещица :))

8. Коя е мечтаната за теб работа?

Моден дизайнер! Категорично!

9. Стила на коя известна личност те вдъхновява и защо?

Ами....тук е малко сложно, понеже нищо не ми идва на ум в момента,освен Дженифър Лопес. Харесва ми всичко в нея, а и всяка дреха която облече й седи невероятно. 

10. Какво те прави щастлива?

Семейството ми, приятеля ми, кучето ми (:0), и когато правя нещата, които обичам, когато идеите ми стават реалност :)



А сега, ето моите 10 въпроса:

1. Кое е любимото ти червило / глос?
2. Ако имаше един ден, в който да можеш да пазаруваш на воля и безплатно,в кой магазин би избрала да го направиш?
3. Когато попаднеш на нов блог, кое е първото нещо което ти прави впечатление?
4. Кои са нещата, на които държиш най-много при избора на грим?
5. Какъв е мечтания за теб подарък?
6. Кой е любимия ти пролетен тренд?
7. Кой козметичен продукт за нищо на света не би изхвърлила или заменила?
8. Какво никога не би сложила на лицето и косата си ? :)
9. Има ли козметичен ритуал, който ти се струва откачен?
10. Ако можеше да влезеш в кожата на някой за един ден, кой би бил той?

А блоговете, които номинирам са: 











Това са блогове, които често чета, някои от тях са били номинирани вече, но според мен е готино да получиш някакво признание и то по няколко пъти, а тези блогове наистина го заслужават:) Enjoy!:)

                                            ---------------------------------

Hello everyone! A few days ago, for my surprise I received a nomination for the Liebster Award !!! This is my first nomination and was vey happy that someone has nominated me as I am new in the blogger space:) Many thanks to http://simplydianasmakeupchronicles.blogspot.com for nomination, she made me very happy.
As you all know, Liebster Award is an opportunity to support 10 blogs that have less than 200 followers, and you must answer the questions, indicate by whom are nominated and  nominate 10 new blog, for which you must ask 10 new questions .
For me that I nominated  is a sign that someone still reads my blog, motivating  me and makes me very happy .

Here are the questions and answers :

1. Which country you would love to travel to and why?

 I'd love to visit France, mainly Paris. This city is a dream for me in the past few years, this dream is mainly related to fashion.

2. What is your favorite high end beauty brand?

Chanel and Mac, although I have used only one of their products, but for me these are the best brands of their class .

3. What types of blog you are likely to follow?

I'm definitely focused on beauty blogs and sewing blogs :)

4. What is your holy grail skin care product?

 Moisturizer, but I still don't have favorite brand .

5. Why and what inspired you to start your blog?

This answer might be a little longer, as are several reasons , and who inspired me ... all the wonderful bloggers whose blogs I read regularly. And one reason is my love for cosmetics ... if I start with the others will take a long time and will become annoying , but the main reason is that I want to share my thoughts, projects with all the wonderful people who read the blog and be a helpful for someone.

6. What is your favorite food that you can't live without?

Well do not have one ... any food is my favorite, I love to eat everything (except tomatoes) ... and chocolatte ...


7. What high end brands of bag would you love to have?

Chanel again .... love all Chanel things :))

8. What is your dream job?

Fashion Designer! Absolutely !

9. Which celebrities style inspires you and why?

Well .... here is a little complicated , because nothing comes to my mind at the moment , maybe Jennifer Lopez. I like everything in her, and each garment to clothe her looks amazing.

10. What makes you happy ?

My family, my boyfriend, my dog ​​(:0) , and when I do the things I love, when my ideas become reality :)



Now, here are my 10 questions :

1. What is your favorite lipstick / gloss ?
2 . If there was a day when you can shop freely, which store would you choose to do it?
3 . When you come across a new blog, what is the first thing that impresses you ?
4 . What are the things you care about most when choosing makeup?
5 . What is your dream gift?
6 . What is your favorite spring trend?
7 . What cosmetic product would never discard or replace ?
8 . What would you never put on your face and hair? :)
9. Is there a beauty ritual that you think is crazy ?
10 . If you could get into the skin of someone for a day, who would it be ?

And blogs that I  nominated are:











These are blogs that I read often, some of them have already been nominated, but I think it's cool to get some recognition and it several times, becouse these blogs really deserve it :) Enjoy! :)

Love you, 

XOXO


You May Also Like

6 коментара

  1. you are nominated for a liebster award! check out the video on my profile :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пожелавам ти да отидеш в Париж :) Това е град-вълшебство. Въпреки, че ако отиваш натам с кола, ще се изненадаш колко много НЕ отговаря на модните и романтични представи на хората, които не са били никога там. Първият път бях меко казано шокирана. Но влезеш ли един път в сърцето на Париж, нищо повече не може да го изкара оттам :)))) Беше ми много интересно да прочета отговорите ти :) Обичам тези тагове, защото разбираш много за автора на блога ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за пожеланието, надявам се да разгледам всяко едно парижко кътче :)...това е втората ми най-голяма мечта:) И на мен този таг ми е любим, поради същата причина, а и автора на блога разбира много за себе си, както стана и с мен след като си прочетох отговорите отново :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥