Maybelline ColoRama and Balea Masks

by - 15:54

Здравейте всички. Днес ще ви разкажа накратко за впечатленията си от няколко неща, които закупих преди няколко дни - 2 лака на Мейбълин от есенно-зимната им колекция 2012-2013 и 2 маски на Балеа. Ще започна с лаковете, тъй като по принцип съм луда на тема лакове :) Първият е в страхотен за сезона тъмно лилав цвят - номер 135, който е леко преливащ. След като го нанесох на ноктите си установих, че цвета е малко по различен, отколкото изглежда в шишенцето, но все още ми харесва много. За втори път си купувам лакове на Мейбълин и честно казано доста се чудих дали отново да си взема, тъй като миналия път бях доста разочарована - никаква издържливост и много, ама мноого балончета. Както и да е, реших да си взема, не се сдържах. Опаковката на ColoRama е стандартната, позната на всички, шишенцето е много сладко, количеството е 7 мл - малко мъничко според мен, но за цената от 2 лева мисля, че е задоволително. Нанесох 2 слоя, като според мен и един е достатъчен, но исках по-плътен цвят. Не се появиха балончета, лака изсъхна за 5 минути и има невероятен блясък. Цвета се променя спрямо светлината, което лично на мен много ми допада. За съжаление едва ли ще мога да му се радвам дълго, тъй като нокътната ми плочка е много голяма и едно шишенце би ми стигнало за не повече от 5 слагания:) Другият лак, който си взех е в прекрасен розов цвят - номер 56, отново променящ цвета си спрямо светлината. След като го нанесох установих, че по -скоро има оранжев оттенък, но пък седи много добре и ме настройва на лятна вълна. Би седял особено добре на по-тъмна кожа. Отново го нанесох 2 пъти за да е по-плътен цвета. Мисля, че направих една добра съботна покупка, с която да попълня колекцията си от лакове :)  Лаковете може да разгледате тук (Here you can see nail polishes) - http://www.enzo.bg/maybelline/colorama-lak-za-nokti/

А тук може да следите всичко ново от Maybelline Bulgaria - https://www.facebook.com/MaybellineNY.BG?fref=ts

Снимка: Maybelline New York








                                         
Маските на Балеа, които взех са пилинг маска и хидратираща маска с есктракт от папая за суха кожа. Често използвам пилинг маските на Нивеа, но реших да опитам и тези на Балеа и останах с добри впечатления. Маската изсъхва за 10 минути, като не остава лепкава, отстранява се лесно и изглажда кожата. Моите пори по принцип са много малки и такава маска използвам само веднъж месечно за почистване, тъй като няма какво да чистя толкова. Овлажняващата маска с папая също има добро действие върху кожата, като при мен се прояви леко парене докато стоях  с нея. Маската се нанася на цялото лице и се престоява с нея около 10-15 минути, след което се отстранява с кърпа? Ето това за мен е нещо интересно- ако я отстраните само с кърпа имате усещането, че сте се намазали с 10 тона крем. И понеже на мен това усещане не ми хареса, реших да я отмия. Маската има хубав аромат на папая и според мен половин опаковка от 8 мл. стига поне за 2-ма души.След като я измих,кожата ми стана по-мека и глдка и определено я усещах доста хидратирана. От всичко това следва да кажа, че определено бих си купила отново пилинг-маската, но за хидратиращата бих се замислила (паренето определено не беше приятно). Цената им в магазини ДМ е 1,20 лв., а опаковката е 2 х 8 мл.

                                           
                                     
                       А ето и част от колекцията ми с любимите лакове 









Love you, 

XOXO



You May Also Like

4 коментара

  1. Nice post!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you Marcela, you are so kind :) Ok I will follow you on GFC and Bloglovin :) Your blog is really great ! <3

      Изтриване
    2. Hi Iris, thank you for your visit and comment!!! I follow you with GFC and Bloglovin!
      Have a good week! and my like in bloglovin for your post too!!!:)))
      keep in touch...

      Изтриване
    3. Thank you Marcela :) Have a good week too!

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥