Wycon Eyebrow Marker Review

by - 9:35


Здравейте!

Започвам деня с едно ревю на маркера за вежди Wycon Eyebrow Marker. От скоро маркера е в арсенала ми, купих го при посещението си на новооткрития магазин на марката в Мол Сердика. Асортимента е много голям, набелязах си доста неща, особено сенките много ме впечатлиха, ако имате път натам непременно им  хвърлете едно око. 
Когато видях маркера веднага го грабнах без да го мисля много, понеже ми се стори интересен продукт, а и мислех, че ще ми е много лесно да оформя веждите си с него. Честно казано мнението ми за него се колебае за сега, но по-скоро го харесвам, но  да видим защо се получи така...

Маркера е в пластмасова опаковка, количеството не е отбелязано никъде, а цената е около 10 лева. Цвета, който аз избрах е 02 - определям го като кестеняво-кафяво. По спомен се прелагаха общо 4 цвята. Оцветява и дефинира веждите, не се размазва и ефекта е като татуировка. Задължително се разклаща преди употреба. Срока на годност след отваряне е 9 месеца.

Съдържанието:

Маркера разполага с писец, който в действителност е доста дебел. Това, което лично мен ме затруднява е това, че течността не се разпределя правилно по писеца. Връхчето, което според мен е за по-прецизно запълване и очертаване не изкарва никакъв продукт, който излиза само по страните на писеца, което изисква доста практика докато стигнете момента да получавате добър резултат. На мен ми трябваха близо 2 седмици докато свикна с това, и докато се науча да го изпозлвам правилно.


Ако сте с дебели вежди няма да имате никакъв проблем, но ако сте с моите тънки вежди с дупки навсякъде и искате да им придадете форма определено ще ви трябва практика. Просто връхчето остава сухо в 99% от случаите, в които съм използвала маркера. 
Преди употреба трябва да се разклати добре, а понякога и по време на работа с писеца. Изсъхва страшно бързо, така че ако ви се налага да триете и корегирате, то трябва да сте доста бързи, иначе остават петна, които се чистят малко трудно, все пак ефекта е татуировка :) 
И тук е мястото да споделя една история, която много ме учуди. Когато го купих реших веднага да го тествам. Вечерта забравих да си изтрия веждите, а на сутринта, когато си измих лицето се оказа, че веждите ми са станали зелени. Отдавам го на топлината, защото ми се случи още един път докато бях в Кипър. Не знам като малки дали сте драскали с кафяв флумастер въху радиатор (нашите бяха изрисувани от моя милост във всички възможни цветове), но се получава същото. 


Като изключим това и лекото затруднение при изпозлване, маркера ми харесва, защото цвета се зaдържа цял ден върху веждите и няма разтичане. Обикновенно изпозлвам в комбинация с молива за вежди на Essence, в който съм влюбена. Успявам да постигна точно този вид на веждите си, който винаги съм искала. С малко повече практика се научих да не размазвам и да използвам дебелите страни на писеца за запълване на дупките. Дали бих купила отново?  В момента тествам за колко време стига и ако преценя, че ми стига за достатъчно време, бих го купила въпреки недостатъците, защото определено ми харесва ефекта, който постигам с него.



Надявам се ревюто да ви е било полезно, ако имате въпроси и мнения много ще се радвам да ги споделите в коментарите.

Love you,

XOXO




You May Also Like

4 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥