My Beauty Summer Essentials

by - 11:38



Лятото е в разгара си, а любимите ми продукти за този сезон седят и си отлежават в чернови. Топлото време определено е нещо желано, но напоследък ми се отразява доста "мързеливо", а с това и музата за писане леко започна да изчезва, за това и публикациите напоследък са доста по-малко. 
Но след това отклонение преминавам към същината. Днес ще ви покажа любимите ми продукти за лятото. Някои от тях сте виждали в отделни ревюта, а на други им предстоят такива. Няма да включвам продуктите за слъцезащита, защото скоро ви разказах за тях в цели две отделни публикации.


По принцип харесвам и използвам доста продукти, но тук съм събрала тези, към които посягам най-често в топлите дни. 


Започвам с продуктите за лице. Тук хидратацията за мен е най-важна.
Дневния крем, на който заложих е гел-крема Balea Aqua. Все още не съм писала подробно за него (*голям пропуск), но ви обещавам съвсем скоро това да стане. Крема е изключително лек, с гелообразна текстура, овлажнява много добре и имам усещането, че съм се напръскала с вода след като го нанеса. Много приятен, здължително го нанасям сутрин, а понякога го охлаждам предварително в хладилника - в жегите е супер.

Следващото нещо, без което не мога, а и използвам от доста време вече е хидратиращата маска Avene Soothing Moisture Mask. Писала съм за нея по-подробно тук. Хидратира много добре кожата, нещо, което ми е крайна необходимост целогодишно. Нанасям я вечер преди лягане, стоя с нея около 15 минути, след което с памучен тампон махам излишъка. След това не нанасям нищо на лицето си, защото маската подхранва доста добре и няма нужда от други продукти отгоре.

Никъде не отивам и без термалната вода на Avene. Нося една в чантата си и винаги имам още една в шкафа. Освежава отлично в топлото време, подходяща е при пътуване, след епилация, за фиксиране на грима и тн. Ако не сте пробвали още горещо ви препоръчвам да го направите.

И накрая околоочния серум, който в случая е Lierax Liftissime. Използвам тестера, който ми беше предоставен за проба и останах очарована. По принцип серията Liftissime е за по-зяла кожа, но реших да опитам околоочния серум, въпреки това. Серума е с гелообразна и много лека текстура. Попива доста бързо, хидратира зоната около очите без да дразни, единственото, което не ми хареса обаче е, че лепне леко малко след като попие. Няма как да добия пълни впечатления от тестовия размер, така че ревю едва ли ще има.

Да не забравя - поне 1,5 л. вода на ден. Винаги с мен нося шише с вода и това е минимума, който изпивам за деня.


Следват няколко продукта от декоративната козметика, които обожавам и честно казано са най-често използваните продукти, с които се гримирам напоследък.

Too Faced Chocolate Soleil Milk Chocolate беше и сред любимците ми за пролетта. Е, сега пак е тук, но вече го използвам доста по-интензивно и го наслоявам повече. 

Фон дьо тена, на който се спирам напоследък е Revlon Nearly Naked в цвят 170 Natural Beige. Влиза в списъка с фаворити поради лекото си, но плътно покритие, а и успях да си уцеля цвета. Не се свлича, има добра трайност, но скоро ще ви разказвам за него подробно.


Ружът H&M Blush Stick в цвят Pale Pink успя да ме спечели с лесното си нанасяне и непретенциозност. За него ви разказвах вече в този пост - любим продукт за дните, в които не искам да имам много грим по лицето.

Относно червилата имам няколко любими, но като се замисля най-често използвам Essence Longlasting Lipstcick 01 Coral Calling и 12 Blush My lips. Много приятни и свежи цветове, типични за летния сезон. Когато съм с по-лек грим ги съчетавам само с плътно нанесена спирала. Цветовете можете да видите в тази публикация.


Относно сенките, залагам на по-нюд цветове както винаги. Една перфектна сянка за мен е My favorite tauping на Essence. Използвам я за преливане, самостоятелно или за контуриране. Имам чувството, че никога няма да свърши. Има много добра пигментация и определено е много добро попадение.

За акцент при очите най-четсо посягам към водоустойчивия молив за очи на Emily. Цвета е наситено син и го нанасям най-често във водната линия на окото. Молива е страшно издържлив, изкарва по цял ден без да е мръднал. За съжаление знам, че се предлага само в малки квартални магазинчета. Ако някой го види някъде моля, моля да ми кажете, защото магазина, от който го купих затвори скоро :)

На долната снимка можете да видите цветовете на ружа (не е толкова светъл в действителност), червилата и молива за очи:


И накрая останаха лаковете. Два от тях са на Golden Rose, а другия е на Flormar. 

Избрах Golden Rose Color Expert 181, който беше и част от пролетните ми любимци, защото за мен този цвят е идеален за топлите дни. Бебешко розовото ми е един от любимите цветове за маникюр, така че логично нямаше как да го подмина и лятото.

Другия лак на Golden Rose Selective не помня кой номер беше, а и в момента не е при мен за да ви го кажа, но веднага след като имам достъп до него ще ви го споделя. Оранжево-розов цвят,  който седи изключително свежо, а тази серия на марката ми е любима.

И накрая един лак и от Flormar. Цвета е Red Coral и е типичния коралово червен цвят, който не спирам да нося лятото. 


Имате ли си фаворити за лятото, споделете ми в коментарите, ще ми е интересно да разбера кои са вашите любимци :)

Love you,

XOXO






You May Also Like

3 коментара

  1. thanks for sharing

    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/casual-day-sneaker-wedges.html

    ОтговорИзтриване
  2. Ивелина Иванова23 юли 2015 г. в 13:05

    /май само аз още не съм пробвала тази термална вода... Червилата на essence са ми фаворитчета, а направо се влюбих в трите лакчета, които си показала..!

    ОтговорИзтриване
  3. Цветовата комбинация е <3 <3 <3
    За термалната водичка вече е ясно, че и аз я използвам постоянно :) Целувки :*

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥