Нови придобивки - юни

by - 23:24

Колко бързо мина юни, направо не го усетих. Бях си обявила месеца за #NoBuyJune и горе долу мисля, че се справих добре, не успях да го спазя напълно, но спестих някъде около 100 лева от козметични покупки. Изкушенията са много, но успях да си затворя очите за тях и всъщност си куших само 4 неща, които ми излязоха точно 10 лева. 


Но да видим с какво се сдобих през миналия месец...


Нощният крем за лице Rhamnia Bynata с масло от облепиха ми беше предоставен за тест и мнение. За сега съм силно впечатлена. Крема е подходящ за нормална към суха кожа, има плътна и мазна консистенция и пасва идеално на кожата ми. Има аромат на бисквитки, което е чудесно допълнение към ефекта му. Марката е българска, което още повече ме радва. Очаквайте скоро и ревю, след като мине още малко време.

Две от нещата, които си купих през юни са два ружа на H&M от разбордажбата, която тече в момента. Имах късмета, че отидох на втория ден, когато все още всичко беше непокътнато. Взех си Blush Stick в цвят Pale Rose - много нежен светло-розов цвят и Make me blush в цвят 08 Sweet Rose, който е доста по-наситено розов. Очаквайте ревю и на двата ружа. Цената им беше по 2лв. за всеки.

От ДМ си купих също две неща, едното отсъства от снимките и е душ гел Balea от новата им лятна серия. Харесвам си ги тези душ гелове и това е. Цената му беше 1.99лв. Друго нещо, което не знам защо не съм мяркала до сега са солите за вана Balea, като аз избрах тези с аромат на кокос и праскова, носещи името Red Love. Аромата е жесток, много силен и на мен ми действа доста енергизиращо. Определено ще купя пак, и не само от този вид. Цената им беше 1.39лв.


От BornPrettyStore ми изпратиха за тест няколко много готини нещица. Комплекта с изкуствени мигли е уникален, няма лепило в сета, но аз така или иначе си имам. Отдавна не съм слагала мигли и да призная ми беше трудно първото поставяне, но пък ефекта е уау. Комплекта съдържа 10 чифта мигли, които са много меки, наситено черни и дълги, но не изглеждат изкуствено. Ще ви ги покажа в отделна публикация. 

Следващото нещо са две четки - плоска и скосена за ФДТ и кремообразни продукти и плоска за контуриране. И двете четки са супер, определено по голям фаворит ми е тази за скулптуриране. Няма толкова мека и гъста четка. Тази за ФДТ е по-твърда и гълта повечко продукт при нанасяне, така че не знам дали бих я използвала за ФДТ. Отново ще ги видите в отделен пост.

И накрая beauty blender, не оригиналния, но и този е чудесен, а и цената му е доста приемлива. Увеличава си обема при намокряне, нанасянето на ФДТ е страшно лесно и се постига естествения вид, който винаги съм искала. Един минус - много трудно се пере, но и за него ще четете отделно.
BornprettyStore имат безплатна доставка до България за всички, които обмислят поръчка от сайта, а с кода на долната снимка можете да се възползвате от 10% намаление при пазаруване. 



И един бонус-при направени 5 поръчки с този код, с BornprettyStore ще организираме giveaway, а наградата определено си заслужава :)

Е, това бяха нещата, с които се сдбих през юни, очаквайте скоро ревюта на някои от продуктите, както и на тези от миналия месец.

Love you,

XOXO





You May Also Like

1 коментара

  1. Доста интересни неща :) Нощния крем определено ме заинтересува, защото от доста време си търся, но тъй като не разбирам, все още не съм си избрала :D Ще чакам ревюто :))

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥