Alverde Nail Oil Review

by - 19:40

Здравейте!

Отново гост на блога е продукт на една от любимите ми марки-Alverde, които освен, че имат изчистен състав, радват и с достъпни цени.
Днес ще ви разкажа на кратко за олиото за нокти на Alverde, което използвам от известно време насам, може би два месеца, но съм малко раздвоена относно ефекта и действието му върху кожичките и ноктите ми.


Олиото идва в стъклена опаковка и е с количество 10 мл. Цената му по спомен беше около 5 лева и можете да го намерите в ДМ. 

Съдържанието е следното: 

Glycine Soja Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Argania Spinosa Oil*, Dextrin Palmitate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Hippophae Rhamnoides Extract*, Ricinus Communis Oil*, Olea Europaea Oil*, Ceramide 3, Hamamelis Virginiana Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Citral**

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils


Олиото е снабдено с удобна четчица като тази на лаковете за нокти, с която нанасянето около ноктите е доста лесно. Олиото има много приятен аромат на кайсия. Има течна консистенция със златист цвят. Мазно е, но попива бързо в кожата. Аз го нанасям около ноктите, след което втривам с масажни движения в кожата.


Какво ми хареса? Допадна ми това, че омекотява кожичките около ноктите много добре и прави ноктите да изглеждат здрави. Не ми хареса това, че ефекта не се запазва за дълго и след час трябва да повторя, иначе кожичките ми се втвърдяват. Ако нямате проблем с това преповатряне на нанасянето олиото ще ви хареса, но аз честно казано често забравям и всъщност не видях кой знае какъв ефект от него. Държа да отбележа, че кожичките около ноктите ми са доста проблемни като цяло, така че наблюдавания ефект е спрямо мен, ако имате здрави кожички и нямате проблеми с гризане и тн., но искате допълнителна грижа за тази зона, то можете да го пробвате спокойно. 
Това беше едно от най-кратките ревюта, които съм писала, но се надявам да е било полезно. Имате ли любим продукт от този тип, споделете ми... :)


Love you,

XOXO




You May Also Like

3 коментара

  1. Хубаво е, че са с изчистен състав, но когато няма ефект.....има разочарование. Преди си бях взимала и балсама им за нокти и кожички с жожоба, но и там ефектът не беше никакъв, кожичките ми пак бяха твърди и ме дразнеха.
    Колкото са сполучливи някои от продуктите им, толкова други не стават за нищо.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, за съжаление е така, но все пак съм оптимист за сега всичко друго, което използвам на Alverde е ок, но разочарованието винаги дразни... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз още не съм го пробвала, но благодаря че ме подсети, бих го купила при следващото ходене до аптеката :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥