Wycon Coloround Eyeshadow 02 Burro Review & Swtach

by - 19:19

Здравейте, прекрасни!

Как изкарвате горещите дни? Аз съм уж в планината, но при тези градуси май няма много значение. Днес съм ви подготвила едно ревю на единична сянка Wycon Coloround Eyeshadow. Със Светлето (Girl'sTemptаtions) едвам се сдържахме да не изкупим всичко, което зърнем в магазина на Wycon, като това сдържане няма да продължи дълго, тъй като обмисляме второ "по-мащабно" посещение скоро :) 
Аз се сдобих с тази единична сянка, която ми привлече погледа още първия път когато постеих магазина. Знаех, че в някой момент ще попадне в ръцете ми и ето, вече е тук и чака да ви я покажа.


Сенките Coloround Eyeshadow идват в картонена кутийка с информация за продукта. Предлагат се не много цветове, но пък всичките са чудесни.  Количеството е 3,5 гр., а цената беше намалена на 5,90 лв. Срока на годност е 36 месеца. Може да бъде закупена от магазина на Wycon в Мол Сердика.

Състав:

Първото нещо, което ми хареса е опаковката - здрава, изчистена, затваря се много стабилно. Не ми седи евтино, малко по-обемиста е от стандартните опаковки на единиччните сенки, които имам, но пък за сметка на това не се притеснявам, че може да се отвори и всичко да стане на прах.


Цвета, който си избрах е 02 Burro - светло златист цвят без бляскави частици в него. В интерес на истината имам два подобни цвята в колекцията си и явно съм пристрастена. Изполвам го главно за просветляване на окото и самостоятелно.


Сянката не се разпрашва, нанася се лесно, но ако искате по интензивен цвят използвайте база задължително. Ще са ви нужни и две нанасяния за да изпъкне напълно цвета. Аз я нанасям във вътрешния ъгъл на окото и малко под веждата и съм доволна от пигментираността и резултата.


За цената си сенките от тази серия си залужават и са добро попадение. Не изглеждат толкова впечатляващи, колкото мус- и печените сенки, но и те заслужават внимание. Имат добра пигментираност, количеството им не е малко и се предлагат доста интересни цветове. Хвърлете едно око ако минавате през магазина на Wycon, може пък да си откриете свой фаворит :)



Love you,

XOXO







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥