Wooden Spoon Organic Sunscreen Lotion Baby & Family

by - 21:28


След дъжда отново идва слънце, а с това и проблемите със слънцзащитата.  Преди известно време ви разказах за няколко продукта, които използвам на плажа, а и не само през тази година. Е, получих първата Good Box, а в нея се криеше това съкровище на Wooden Spoon, което се присъедини към нещата, които ме пазят от слънчевите лъчи.


Това е първия ми досег с продукт на марката, въпреки че бях чула доста положителни отзиви за продуктите им. Wooden Spoon Organic Sunscreen Lotion е слънцезащитен лосион, който е подходящ за цялото семейство, дори и за малки деца. Разполага със слънцезащитен фактор 30, предпазвайки от вредните UVA и UVB лъчи. Може да се използва за лице и тяло и е 100% натурален продукт. Освен това е и водоустойчив. 


Лосиона идва в пластмасова опаковка с помпичка, а количеството е 50мл
Срока на годност след отваряне е 6 месеца. В съдържанието няма химични филтри, консерванти, алергени и синтетични съставки, а марката не тества върху животни - още един плюс за Wooden Spoon. Произведен е в България (йей).



Състав:
Sunflower (Helianthus Annus) Seed Oil*; Zinc Oxide 20% (non-nano); Theobroma Cacao Seed Butter*; Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*; Cocos Nucifera (Coconut) Oil*; Cera Alba (beeswax)*; Tocopherol (VitE), * Certified organic


Лосиона има мазна и плътна текстура, течна консистенция и аромат на...аз бих го описала като невен. След нанасяне му, трябва известно време да попие в кожата, ако не го разнеса добре оставя бели следи. Въпреки, че е с мазна текстура при мен не оставя мазна диря след като попие напълно. Бих го препоръчала предимно на момичета със суха кожа, а и освен това не бих го изпозлвала върху лицето. Пробвах - прекалено тежък ми идва. 

Така изглежда лосиона след нанасяне:

Моето мнение е изцяло положително. Кожата ми е суха на места и с лосиона се чувствам комфортно. Нанасянето за мен не е проблем, както и чакането да попие напълно. Усещам кожата си защитена през цялото време и му се доверявам напълно в дните, прекарани покрай басейна. Аромата не ме дразни, но не съм сигурна дали би бил приятен на всеки. Издържа около 2 часа, след което следва подновяване, както и след всяко влизане във водата. Не усещам да ми мазнее след нанасяне и попиване, но го отдавам на сухата си кожа, която буквално го "изпива". Състава е чудесен, а тена който придобих с лосиона е равномерен без да съм изгоряла никъде. Единствения минус е това, че не мога да го използвам и върху лицето си, но пък за тази зона използвам друг крем, който вече съм ви показвала. Много се радвам, че това беше един от продуктите в Good Box, тъй като успях да открия още един хубав български продукт, а и марка, която определено си залужава да бъде следена. Вие пробвали ли сте нещо на Wooden Spoon и какво ви е мнението за марката, ако имате наблюдения?


Love you,

XOXO





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥