Bellapierre Cosmetics Mineral Pigment Review

by - 12:55





 Здравейте, красавици!

Днес ще ви покажа един продукт , който имам благодарение на една от Pinks кутиите (всъщност единствената, която бях поръчала). Тези от вас, които са получили майската кутия, знаят много добре за какво става въпрос, а именно минералния пигмент на Bellapierre Cosmetics. Цветовете в кутиите бяха различни, на мен ми се падна цвят Tropic. В началото малко се стреснах от цвета, а и все още го гледам малко стреснато, не защото не ми харесва, а просто защото не е от цветовете, които бих използвала във всекидневния си грим. Но наистина цвета е страхотен. 


 Tropic е един много интересен цвят, бих го определила малко като хамелеон, тъй като спрямо светлината сменя нюансите си. Наистина се опитах при снимането да хвана точно цвета му, но се оказа доста трудно. На долната снимка можете да видите и съдържанието.


Синьо - зелен пигмент, който напълно отговаря на името си Tropic, напомня ми на кристалните морски води в тропическите ширини.

Снимка на цвета без светкавица:

Снимка на цвета със светкавица:

"Използвайте нашите минерални пигменти с няколко козметични приложения чрез комбинирането им с базите за грим. Те могат да се използват като сенки за очи, очна линия, цветна спирала, червило, лак за нокти, руж, блясък за тяло,  гланц."

Употребата на минералните пигменти е разнообразна, но този цвят специално аз бих го използвала само за очна линия, спирала и лак за нокти. Марката предлага широка цветова гама на пигментите си, така че има и цветове, които със сигурност могат да се приложат по всички предложени начини.



Пигмента идва в удобна кутийка, която е много лекичка, а капачката се затваря плътно и няма опасност от разсипване на съдържанието.


Стандартно, за повечето пигменти, в бурканчето има пластмасова "солничка", така да я нарека, която предпазва от разпрашване на продукта и изсипването му.

 Количеството е 2,35 гр., срока на годност след отваряне е 36 месеца.


Използвам този пигмент доста рядко всъщност. Използвам го предимно за очна линия, като го нанасям с писеца на Elf, благодарение на който мога да използвам всяка една сянка или пигмент като очна линия, без да се мъча. Понякога го слагам и върху лака за нокти и се получават доста интересни неща, тъй като използвам splatter - техниката, която по принцип се прави с лакове, но аз пробвах и с пигмента и става.
Може да се използва с мокър или сух апликатор. Ако решите да го използвате за цял клепач, ще ви е нужна база със сигурност, иначе няма начин да се задържи. Препоръчвам и да се нанесе с мокър апликатор за по плътен и интензивен цвят. Не дразни очите по никакъв начин.


Съвсем нескопосна снимка от моя страна, но поне можете да добиете представа как седи като очна линия.


 Цената на пигментите е около 20 и няколко лева. Според мен си струва цената спрямо качеството и количеството. Единствен недостатък за мен е цвета, който не мога да използвам редовно и кутийката си стои в шкафа и чака на мен да ми дойде настроението за нещо по-шарено. Но пък има достатъчно цветове, които да удовлетворят нуждите на всеки, така че съм хвърлила око на няколко в кафявата гама.



Love you,

XOXO








You May Also Like

7 коментара

  1. Mного харесвам нещата на Bella Pierre, a цветът на този пигмент е зашеметяващ :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави снимки!! Цветът е уникален :)) Бих искала да видя някой маникюр с него :))

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина прелестен цвят :) лятото само как ще стои на тен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубаво ти стои като очна линия :)) А цвета е супер, и на мен ми напомня на водите по тропическите острови.

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасен цвят.Аз бих го носила цяло лято, но и определено е в моята гама.На мен ми се падна лилаво и така си стои :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми харесва,имам два на марката :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви, момичета за коментарите :* Цвета наистина заслужава внимание :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥