Pinks Beauty Box - May

by - 10:32



Здравейте всички! 
Скоро не съм писала, за съжаление не ми остава време от учене, изпитите ми наближават и съм под голямо напрежение. Днес ще ви разкажа за първата Pinks Beauty Box, която поръчах и получих преди малко. Очаквах кутията с голямо нетърпение, защото отдавна се чудих дали да я поръчвам и ми беше любопитно какво ще е съдържанието й този месец. Обичам да гледам клипчета и да чета постове, в които доволни девойки отварят големи кутии, пълни с чудесии, но за съжаление тези клипове и постове не са на български блогъри, като причината не са блогърите а кутиите. Както и да е, това е за друга тема и пост, който отдавна мисля да направя, но ще отлежи още малко. И така, кутията дойде рано рано.

 Всички знаете как изглежда отвън:


А и вътре:


А сега и самото съдържание на кутията, която изглежда много сладко с всички тези целувки и розови неща хихи. Като цяло съдържанието е предимно от тестери, нещо което всички знаем, че е характерно за тази кутия. За някои това е минус, за някои няма значение. Аз бях на ясно с това, така че не беше някаква изненада. Освен тестерите има и два пълноразмерни продукта, единия от които е добро попадение. А ето и самото съдържание:


1. Bioten Genove регенериращ дневен крем - 2 х 2 мл.
Оригинален размер - 50 мл. с цена 8.69 лв.

След мащабната телевизионна реклама на крема и на мен ми мина през ума да го пробвам, за това се радвам, че има мостри точно от него.



2. Carroten Magic Tan&Protect SPH 20 слънцезащитен крем - 2 х 8 мл.
Оригинален размер - 150 мл. с цена 20 лв.

Една от любимите ми марки за лятото, мострите ще ми бъдат полезни, тъй като това е нов продукт на марката и ще мога да го пробвам преди да го купя.


3. GUAM нощен крем с водорасли - 20 мл.
Оригинален размер - 500мл. с цена 71 лв.

Странна мостра, на нечувана от мен марка, крема спомага за отслабване и възстановяване на тялото докато спим. Моделира, стяга и възстановява кожата.:) Хм....я видим тази работа :)


4. Bodi Beauty ББ крем 6 в 1 - 4 х 2 мл.
Оригинален размер - 30 мл. с цена 14,26 лв.

Тези мострички вече съм ги пробвала. В кутията има две за суха към нормална кожа и две за мазна кожа. Аз съм пробвала първия вид, даже скоро ще ви разкажа за тях. Ще ми бъде интересно да опитам втория тип за мазна кожа.


5. Крем за ръце Дева - Биокрем с борово масло и витамин F - това е единия пълноразмерен продукт в кутията. Цената му е около 1-2 лева за 75мл. Не знам какво да кажа тук, радвам се че моя крем почти свърши, за да влезе този в употреба:)



6. И последния продукт, който е в пълен размер и е попадението в кутията - Bellapierre Shimmer Powders минерален пигмент. В моята кутия пигмента беше в цвят Tropic - доста интересен синьо-зелен цвят. Нямам търпение да го пробвам.

Оригинален размер - 2,35 гр. с цена 19.90 лв.



7. В допълнение към пигмента в кутията имаше и апликатор за сенки на Inglot, както и талонче за 15 % отстъпка на пигментите на Bellapierre в магазините, които ги предлагат в София.


Така, след като разгледах кутията, мога да кажа какво мисля. Като цяло съм доволна от продуктите, притеснява ме единствено голямото количество мостри в кутията, но все пак някои от тях са доста подходящо подбрани, поне според мен и ще ми бъдат полезни. Пълноразмерните продукти - кремчето не е кой знае какво, но пигментите са супер, очаквайте ревю скоро (скоро, скоро като минат изпитите). Хареса ми самата кутия като опаковка, личи се че е вложено старание и любов, но съдържанието според мен трябва малко да се корегира. Не зная какво повече да коментирам, надявам се с времето БГ бюти кутиите да достигнат нивото на чуждестранните, бавно, но славно може да стигнем и до този момент :)



Love you,

XOXO




You May Also Like

11 коментара

  1. Чакам с нетърпение отзиви за ББ крема на Боди. Всичко, което съм ползвала на тази марка ми харесва много. Но никъде не съм прочела нищо за този ББ крем...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много скоро готвя пост за тези кремчета, тъй като вече съм пробвала този за нормална, суха и чувствителна кожа. Мога съвсем на кратко да ти кажа,че е доста мазен и го усещах доста време върху кожата си, но пък е доста покривен и може да се носи самостоятелно :) сега остава да пробвам и другия, който е за мазна кожа и мисля, че ще ми допадне повече.

      Изтриване
    2. Супер, дано е хубав този за мазна кожа. Ще очаквам поста. :)

      Изтриване
  2. Много хубаво са се сетили за пигмента, но пак ми изглежда малко празна кутията.
    Но пък като се замислиш за цената е прилично :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,за цената си е нормално, но според мен има още какво да се желае, по принцип трябва да помислят върху пълноразмерните продукти, които предлагат, защото пигмента наистина е добър избор, но не може да разчитат само на него :) Лично мнение е това, предполагам че повечето хора го споделят :)

      Изтриване
  3. Пигментът изглежда разкошен, ще чакаме ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пигмента е страхотен наистина,дава възможност за различна наситеност на цвета.

      Изтриване
  4. Nice post my dear :)

    I'm following you,hope you'll do the same
    Kisses,http://missdelicious94.blogspot.it/

    ОтговорИзтриване
  5. Кутиите им винаги изглеждат супер аранжирани, докато не се наложи да ги отвориш и да видиш, че са полу-празни. Или пък пълни с безплатни мостри. Не знам кое е по-лошото...
    Но пък най-вероятно им трябва доста още работа със самите марки, за да се съгласят да им предложат продукти на по-ниски цени (или пък безплатни), за да могат да ги включат в кутиите и да излязат и те на сметка в същото време. Надявам се и това да се случи скоро. :)
    А иначе и на мен пигмента ми изглежда интересен. Малко по-различен цвят, но пък все пак подходящ за лятото.

    www.monicabachvarova.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм с теб, но пък тизи месец кутията за рождения им ден е страхотия,яд ме е че не я поръчах:)

      Изтриване
  6. Hello, honey!
    Do you want follow each other via bloglovin?
    If yes, follow me there and let me know about this on my blog.


    http://www.bloglovin.com/blog/3947784

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥