L'oreal Infallible 24H Stay Fresh Foundation Review

by - 19:07






Дните стават все по-студени и освен преподреждане на гардероба се налага и преподреждане на тоалетката. Преминаването от летни към зимни продукти не ми е от най-любимите занимания, но пък е нещо, което няма как да избегна. Няма да ви занимавам подробно с цялостната подмяна днес, това ще бъде в някой от следващите постове. 
Днес ще ви споделя с какво заменям любимия си ФДТ Maybelline Fit Me, за който писах вече подробно тук. Всъщност не го сменям само с един, а с цели два ФДТ-на, които избрах да нося зимата. В този пост ще ви разкажа за L'oreal Infallible 24H Stay Fresh Foundation. Изключително е подходящ за по-студените зимни дни, по-надолу ще разберете защо.



След като го купих не бях очарована, даже бях леко разочарована. Това стана преди няколко месеца, когато времето беше топло, имаше слънце и исках нещо лекичко за кожата. Определено не ми хареса, беше ми тежък, доста светъл за тена, който бях придобила, но го купих на сляпо така да се каже, та нямаше какво толкова и да мрънкам, тъй като грешката си беше моя. Преди няколко седмици, когато времето стана хладничко, реших да експериментирам малко с някои от продуктите, които попадаха в графата "не любими". И стана така, че преоткрих този ФДТ. Оказа се, че тена на лицето ми, който и без това не беше много, съвсем беше изчезнал и цвета се преля много добре, доста по-добре от предишния опит.




Както виждате от снимката, цвета който имам е 130 True Beige. Доста светъл цвят, бих го сравнила с цвят порцелан от другите марки. Опаковката е стъклена, доста масивна и тежичка. Харесва ми цветовата комбинация. Капачката се затваря плътно и е доста стабилна. Съдържанието можете да видите на долната снимка: 







Количеството е 30 мл., срока на годност е 12 месеца след отварянето. Хубавото е, че ФДТ-на е снабден с SPF 18.


Флакона е снабден с удобна помпичка, която е малко по-различна от тези на другите ми ФДТ-ни и пуска малко повече продукт при натискане, а и се цапа доста лесно, както се вижда от снимката. Аз вече и свикнах и знам колко силно да натисна за да не прекаля с продукта. Има приятен, лек аромат, който не мога да определя.



Всъщност от марката обещават следното: без трансфериране, демек без гадното цапане на дрехите, когато случайно се допреш до тях или решиш да гушнеш някой с бяла тениска например; без видими несъвършенства; без лъщене, тоест има матиращ ефект; без изсушаване и без ефект-маска, който толкова мразя. Дали се справя с тези неща L'oreal Infallible Foundation?

Започвам с това, че за цялостно покритие са ми нужни най-много 2 помпички. ФДТ-на е гъст като консистенция, много плътен и покривен. Някой блогъри го определят като среден по покривност, за мен е доста по плътен. Трансфериране - ако се допрете до някой с бяла тениска леко няма да го омацате, но ако го гушнете със сигурност ще има спомен от вас.  Несъвършенства - прикрива ги добре, поне моите, за които ми омръзна да говоря - тъмните кръгове. Скрива ги, не перфектно, но задоволително, но за тази цел си ползвам коректори и без това. Изравнява мнооогоо добре тена, това много ми харесва! Матиране - да, прави го. Не изсушава кожата и няма ефект на маска, прелива се много добре, но изисква малко повече движения с четката, заради консистенцията. На снимката по-долу се вижда ефекта след нанасяне. Светлината на дясната снимка подвежда доста- ФДТ-на не е изобщо толкова жълт, колкото изглежда на снимката. Трайността му е задоволителна - цял ден без пудра. Не се окислява, не се събира, не става на петна...просто си седи там и те прави още по-красива :)

Снимка без и с ФДТ (*снимките не са обработвани, използван е единствено ФДТ):

Този ФДТ става един от любимците ми за зимата, която идва, заради плътното си покритие, цвета и ефекта който постигам с него. Слънцезащитния фактор е плюс, а освен това не ми се налага да използвам и база за него, защото е изключително траен. Освен това не изсушава кожата, което е изключително важно за мен през зимния сезон.



Цената му варира според магазина, в enzo.bg цената е 26,50лв. - можете да погледнете тук и да разгледате и другите цветове. 


 Мненията в другите блогове са доста противоречиви, някои го харесват, други го мразят. Определено е продукт, който не всеки би харесал. Ако обичате по-лекото покритие и по-леките продукти, примерно ВВ кремовете, този ФДТ не е за вас. Не съм много сигурна и дали е подходящ за хора с мазна кожа, по-скоро е за нормална към суха кожа. Но това си е мое наблюдение, никъде не видях да е упоменато. На мен много ми допада, идеален ми е за сезона и не съжалявам, че рискувах с него.

А кой е вашия любим ФДТ за зимния сезон и делите ли ги изобщо спрямо сезона , или изполвате един през цялата година?


Love you,


XOXO







You May Also Like

8 коментара

  1. Изглежда, че покрива доста добре... Ще му взема мостра.
    П.с - ползвала ли си коректор на снимката и ако да, какъв? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много покривен, не съм използвала коректор, само ФДТ-на...виждаш как прикрива и кръговете :)

      Изтриване
  2. Изглежда много добре на кожата ти :))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, изглежда малко жълтеникав на снимката, но в действителност идеално съвпада с тена ми. :*

    ОтговорИзтриване
  4. Кожата ти изглежда страхотно. Аз го бях пробвала преди години, но нещо не си паснахме :/

    ОтговорИзтриване
  5. Аз също много го харесвам, за мен това е един от най-добрите фдт-и :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥