Vichy Idealia Life Serum Review

by - 13:24





Здравейте!

След дълго тестване и обмисляне, след дълго отлежаване в чернови и преработване на снимките милион пъти, дойде ред и на тази публикация. По принцип тя отдавна трябваше да е в блога, но нещо все ме караше да я отлагам. Може би, защото за мен продукта е по-специфичен и исках да съм сигурна в мнението си за него. Vichy Idealia Life Serum - серум, който според обещанията трябва да изравни тена, той да стане по - сияен, кожата да е изгладена и вида и да се подобри значително. Обещанията за мен са спазени. На  моята кожа се отрази наистина добре. Най-големия ми проблем е неравномерния тен - нещо като фикс-идея ми е, както и тъмните кръгове под очите. Мразя да приличам на панда, но това е обичайния ми вид, когато съм без грим. Доста неприятно - хората все ме питат дали не съм болна, дали нямам проблем...неее хора, нямам проблем, просто кожата ми е тънка, ама ходи се обяснявай... След това личностно отклонение, се надявам да продължите да четете поста нататък :)



Ще започна с малко информация, която е дадена в сайта на Vichy:

"КОГАТО Е ПРЕКОМЕРНО ИЗЛОЖЕНА НА СЛЪНЦЕ И ЗАМЪРСЯВАНИЯ, КОГАТО Е УМОРЕНА И СТРЕСИРАНА, КОЖАТА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВЪЗСТАНОВИ НАПЪЛНО. ТОВА Я ПРАВИ УЯЗВИМА И ОБУСЛАВЯ ПОЯВАТА НА БРЪЧКИ, ТЪМНИ КРЪГОВЕ И НЕСЪВЪРШЕНСТВА.
ЗАСЕГНАТИ СА 4-ТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ИДЕАЛНАТА КОЖА:
1) ЦВЯТ НА КОЖАТА (сивкав цвят, повехнал вид)

2) РАВНОМЕРНОСТ НА ТЕНА (пигментни петна)
3) ИЗРАЗИТЕЛНОСТ (уморен вид, тъмни кръгове, отпускане на кожата)
4) БАЛАНС (разширени пори, сухи и мазни участъци, нехомогенна повърхност на кожата)"

"Отговорът на Лаборатории Vichy се казва Idealia Life Serum –1-вият

 идеализиращ крем-серум."

"ТАЙНАТА НА ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНАТА ЕФЕКТИВНОСТ - [LR2412+LHA]".

Какво е [LR2412+LHA] ?

LR2412: Производната на жасминовата киселина с кодовото название LR2412 е сред противостареещите молекули с най-висок потенциал. Извлечена по метода на “зелената” химия, тя е вдъхновена от жасмина, който в естествена среда се възстановява от външни агресори, като отделя специална киселина. LR2412 ускорява регенерацията на епидермиса и стимулира собствените защитни сили на кожата.

LR2412+LHA: За първи път LR2412 е съчетана с LHA, дериват на салициловата киселина, която стимулира клетъчното обновяване в изтощената кожа. LHA също така редуцира неравната пигментация благодарение на ексфолиращото си действие. Тя спомага за озаряването на тена, като увеличава светлоотразяващите качества на кожата.




Защо извадих точно тази информация?! Защото проблемите с кожата, които са изредени по-горе засягат и лично мен. Статистическите данни за мен са празни приказки, за това и не ви занимавам с тях.  Относно [LR2412+LHA] - в началото нямах идея какво означава тази формула, единствено усещах аромата на жасмин, и вече зная от къде е идвал. Освен това серумът е подходящ дори за чувствителна кожа, обогатен с термална вода Vichy, позната с успокояващото си действие. Сияният тен (ах, това определение, което продължава да ми лази по нервите) се постига благодарение на перлените частици (червени и златисти), които моментално изравняват тена. Без парабени в състава, некомедоногенен, хипоалергичен.


И до тук с прекалената информация. Мнението ми (*което няма да е много кратко, надявам се да има някой, който все още чете).

Започвам от вън на вътре :) 
Опаковката - стъклена, масивна, изглежда луксозна и е малко тежичка. 



Шишенцето е снабдено с удобна помпичка, която не позволява да се прекалява с продукта. 



Картонената кутия е много красива, холограмна и много информативна. Съдържа доста информация за продукта.







Състава (*моля някой, който разбира, ако може да коментира състава):





Това беше за външния вид, но тук е важно съдържанието и ефекта от него. Използвам го от края на юли и мисля, че вече понатрупах доста впечатления. Искам да отбележа, че освен него използвам и крема за лице от същата серия - Idealia. При мен проблемите са неравна повърхност на кожата (но не постоянно, предимно зимата), уморен вид, тъмни кръгове и неравномерен тен. Тук идва един огромен проблем, с който предполагам всички масово се сблъскваме - големите очаквания. Искам да ви кажа нещо, което отдавна ми се върти в главата - не може да очаквате чудеса от козметични продукти, ако пушите, водите нездравословен начин на живот и не се храните правилно. Всеки един серум, крем или каквото и да е било ще имат минимален ефект върху кожата, ако не й помогнете от вътре. Но това е тема на други разговори, исках само да споделя нещо, което е известно на всички.


За съжаление и аз спадам в тази категория хора, които имат лоши навици и съм наясно, че един серум не може да направи чудото и да промени кожата ми напълно, но може да ми помогне поне малко. Всичко друго зависи от мен.

Та, както стана ясно, използвам серума от няколко месеца. Нанасям го вечер, но не всяка вечер. Редувам го с масло от карите, което съм избрала за нощна грижа. Понякога го нанасям и сутрин под крема за лице. Две помпички са ми достатъчни за цялото лице, като избягвам зоната около очите. Консистенцията е много лека и приятна, не е е прекалено течна. Има лек перлен блясък, който не успях да уловя на снимката. Нанася се изключително лесно, попива мигновено и не оставя мазен филм. Даже не го усещам на кожата си. Има много приятен аромат на жасмин, не е натрапчив и отминава бързо.




Ефекта върху кожата ми - успя да редуцира тъмните кръгове поне малко. Когато го нанеса сутрин, тена ми става наистина малко по-равен и оооо, сияен, и бих излязла и без ФДТ. Отдавам го на перлените частици. Кожата ми става гладка и мека, вида на лицето ми се освежава. Нямам видими пори, така че не мога да коментирам как би повлиял серума върху тях. Прави ми впечатление обаче, че с времето ефекта му започва да изчезва. Сигурно кожата ми е привикнала към него, за това и в момента съм спряла употребата му. От нещата, които са обещани, и които се отнасят до мен, мисля че всичко е спазено. Има леко подобрение, но не е нещо страшно невероятно. Предполагам, че когато сменя хранителния режим и прекратя някой вредни неща ефекта ще е доста по-осезаем.



Опаковката на серума е 30 мл., изключително икономичен продукт. Срока на годност след отваряне е 12 месеца. Цената варира - около 70 лева в аптечната мрежа. А дали цената си заслужава - според мен серумите, които са качествени държат високата си цена. Ако искате свеж вид и здраво изглеждаща кожа, това е вашия серум :) А вие имате ли любим серум и кой е любимия продукт, с който поддържате кожата си здрава и красива?

* Продуктът ми беше предоставен за проба от програмата на Vichy - 100 дни, 100 жени. Мнението е изцяло и единствено мое, впечатленията от продукта са спрямо моята кожа.


Love you,

XOXO


You May Also Like

4 коментара

  1. Опитах го и аз този серум, но като цяло смятам, че серумите са за една по-зряла кожа или поне не за моята и ограничавам употребата им на този етап :) Много хубави снимки и ревю!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти <3 Абсолютно подкрепям мнението ти. В случая го използвах предимно за тестване, но съм далеч от идеята на този етап да включа серум в дневната си грижа за кожата, въпреки че този е доста лек и е предимно за възстановяване на кожата от вредни фактори, а не за третиране на бръчки например. Според теб, кога една жена трябва да започне да използва серум? :) Питам си от любопитство :)

      Изтриване
  2. Здравейте и аз да се включа в дискусията, аз използвах серум на Shiseido, сега преминавам на Caudalie. Лично аз използвам през зимния сезон използвам всяка сутрин серум + крем, а вечер масла + крем или понякога серум. Лятото в зависимост колко е топло, използвам или само серум или само крем. Възраст за серума няма, защото той може да е само хидратиращ (в случая аз използвам такъв) или може да е коригиращ и стягащ. Общо взето кожата ви сама показва от какво се нуждае :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз използвам серума по същия начина - сутрин с крем, а вечер само масла без нищо друго. И съм съгласна, че кожата сама си показва нуждите, моята в момента е страшно суха на места от стрес и болест и направо съм се видяла в чудо, защото ми се случва мноогоо рядко това :(

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥