Trend It Up Eye Shadow 050 Review

by - 14:50




Здравейте, красавици!

Днес ще ви разкажа на кратко за една сянка на Trend It Up, която много ми хареса и искам да ви разкажа за нея. Марката Trend It Up е сравнително нова на пазара, а и за мен, и ако не сте запознати тя е дъщерна марка на ДМ. 


Купих си тази сянка първо защото беше много евтина - 2 лева, а количеството й е голямо, и второ - защото е в един от най-използваните от мен цветове, като номера на сянката е 050 и бих го описала като слонова кост, макар и на снимките силно да розовее.


Сянката идва в стабилна опаковка, затваря се плътно. Цвета е типичен нюд, който използвам като основа върху целия клепач и много ми напомня на любимата ми единичка от Wet'n'Wild - Cream Brulee. 


Като качество и за цената си сянката не е лоша - не се разпрашва, дава добър пигмент, разнася се лесно. Не съм сигурна обаче дали бих платила повече от 2 лева за нея, но като бюджетен вариант за този най-изполван от мен цвят, мисля че не е лошо попадение. Не съм пробвала други сенки на марката, тази просто грабнах в движение, но предполагам че има и други попадения. 
Вие пробвали ли сте нещо на Trend It Up?





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥