Kiko Universal Fit Hydrating Foundation Review

by - 9:24




Здравейте, прекрасни!

Установих, че скоро не съм правила ревю на ФДТ-ен и за това реших днес да ви запозная с едно попадение от Kiko Milano - Universal Fit Hydrating Foundation. Докато бях във Виена имах възможност да се запозная с доста продукти на Kiko и нямаше как да подмина този ФДТ-ен, който ми се стори идеален за моята кожа. Само цвета си сбърках, но при първа възможност бих си взела още цветове...


Kiko Universal Fit Hydrating Foundation е хидратиращ ФДТ-ен както подсказва и името му, следователно би бил подходящ за нормална и суха кожа според мен.  Идва в пластмасова тубичка с количество от 30 мл.

Съдържанието:


Цвета, който аз избрах беше N40 - води се неутрален, но сбърках че не взех по-светъл. Хареса ми това, че се предлагат в студена, топла и неутрална гама, а между другото консултанките в магазините им са много любезни и отзивчиви и е цяло удоволствие да се пазарува от техните шопове.


Този ФДТ-ен за мен е изпълнен с противоречия, но като че ли повече ми харесва. Минус е доста течната му консистенция - да, все пак е флуид, но при първото отваряне имаше разливане през отвора на опаковката, което не е много приятно чувство.


Ако търсите матиращ ефект от този ФДТ-ен - изберете си друг. Финиша му е по-скоро сатенен като има склонност да омазнява кожата към средата на деня. Цвета, макар и неутрален ми бие повечко на жълто и има склонност да се окислява.


Въпреки това ми харесва покритието му, което е средно, но може да се наслоява. Прелива се лесно и еднакво добре с четка или гъбка. Няма особен аромат. През деня има омазняване, което е видимо, така че за мазни кожи пък съвсем не съм сигурна, дали ще ви допадне. Иначе като трайност издържа цял ден, не се свлича, не се събира, единствено кожата лъсва, но използвам пудра върху него задължително. Харесва ми и факта, че е лек върху кожата и не го усещам.


За финал бих казала, че Kiko Universal Fit Hydrating Foundation не е лошо бюджетно попадение, дава широк избор от цветове, добър е за сухи кожи, дава добро покритие и особено много ми харесва за зимния сезон, когато по кожата ми се появяват по-сухи участъци, които неизбежно се подчертават с матиращите ФДТ-ени, които имам.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥