Kitteh's corner - Нов блогър в Iris Shades

by - 13:49


Мили мой читатели, както наскоро споделих с вас, че съм в търсене на нов колега - съблогър, с който да работим заедно по публикации и по развитието на блога. Днес се радвам, че открих човек, който силно се вълнува от козметичния свят и по-специално има изявен афинитет към корейската козметика. Запознайте се със Злати и нейното ново кътче в Iris Shades...


Здравейте, момичета!

Тъй като от време на време ще срещате и мен из блога реших, че е редно да разкажа малко за себе си.

Винаги съм се интересувала от козметика, грижа за кожата и всичко производно, но определено мога да кажа, че интересът беше по-скоро повърхностен. Обаче след като развих акне на дърти години (разбирайте 21-22 :D ) този интерес се засили и задълбочи....както се вижда от скромната ми колекция (и това е само първият рафт). 


Напоследък доста приятели, че дори и майка ми се шегуват, че мога спокойно да отворя козметичен магазин. Но наличието на повечко продукти е следствие от увлечението ми по корейската козметика и в частност грижата им за кожа – за незапознатите ще кажа, че корейската рутина се състои от множество стъпки, понякога достигащи до 10-12, но това ще бъде по-подробно обяснено в последващи публикации.

И след всичко това остана да ви кажа добре дошли в моето ъгълче. 


Поздрав и от малкото зверче, познато още като Сиси. 




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥