Нова любима сянка?! Да! NYX Hot Singles Eyeshadows Review & Swatch

by - 15:22


Здравейте!

С огромно нетърпение пиша това ревю на две единични сенки на NYX  от серията Hot Singles. Ще кажете защо съм толкова нетърпелива... едната причина е, че най-накрая NYX са отново в България, а другата причина е, че единия от двата цвята за момента е най-най любимата ми сянка и искам да споделя с вас вълнението си :))


Както вече знаете продуктите на NYX можете да намерите в Лили в мол Сердика. Много се радвам, че марката е "под носа ми", а освен това са заредени почти всички продукти, което нали се сещате как ще се отрази на бюджета ми в скоро време, въпреки че за сега се въздържам :)

Та, понеже бях много любопитна реших да отида на втория ден след откриването, но повярвайте ми, спокойното разглеждане се оказа мисията невъзможна, а понеже не си падам по навалиците реших да взема тези две сенки и да ги тествам, а в последствие си направих и списък с още желани продукти, който съвсем скоро ще бъде изпълнен.

Относно сенките - отново покупка без проучване. Не знаех нищо за тях, дали са добре пигментирани, разпрашват ли се... от суочовете в магазина ми допаднаха като комбинация и не сгреших, защото двата цвята се допълват отлично.


Първият цвят е Show Girl - моят фаворит! Луда съм по този цвят, имам доста разновидности в колекцията си, но тази сянка е толкова добре пигментирана и така лесно се разнася, че направо се влюбих и от както я имам използвам само нея. По-долу ще видите суотч на цвета. Сянката не се разпрашва, не се рони, прелива се много лесно и има онази готина текстура, която всички толкова много обичаме. Направо Любов!


Другият цвят, който взех е Money Maker. На суотча в магазина цвета ми се видя със същата "мазна" текстура като горния цвят. Но уви, тази сянка е доста по-суха, рони се и нанасянето е доста по-трудно. Обаче пък цвета е уау, така че някак си бих преглътнала тези недостатъци.


И двете сенки са количество от 1.5 гр, а цената беше около 5 лева. Като издържливост нямам забележки, издържат докато не ги сваля с дегримьор. Ясно е, че Money Maker ще използвам доста по-рядко, но все пак внася нотка свежест в почти изцяло нюд колекцията ми от палитри и сенки :) А пък Show Girl е в другата крайност - нося тази сянка всеки ден, самостоятелно или в комбинация, но направо съм обсебена:)







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥