Nivea Hairmilk Care Shampoo & Conditioner Review

by - 13:45



Здравейте, красавици!

В днешното ревю ще ви разкажа малко повече за новите шампоани и балсами на Nivea от серията Hair Milk. Всъщност в близките дни ще четете доста често за продукти на Nivea, тъй като марката напоследък лансира доста нови неща, а аз ще имам радостта да ви споделя мнение за някои от тях. Но да не се отклонявам, нямам търпение да ви разкажа за Nivea Hairmilk...


Nivea Hairmilk е нова серия за коса на марката, която за радост на всички нас предлага продукти за различните по структура коси тънка, нормална и плътна. Тъй като моята е тънка днес ще споделя опита си с шампоана и балсама за тънка коса.


Опаковката е типично "нивейска" - няма как да ги сбъркате. Специално продуктите за тънка коса са обогатени с млечни протеини и съставката Eucerit, която се използва и в кремовете на марката и всъщност е ланолинов алкохол. 


Консистенцията на шампоана не е много гъста, прави обилна пяна и измива добре косата. Аромата е типичен за марката, но ненатрапчив. Балсама има по-гъста консистенция и малко по-силен аромат. В комбинация двата продукта дават прилични резултати на моята коса. Не я утежняват, става по-обемна и се разресва лесно. По отделно шампоана леко ми пресушава косата, но е разбираемо с това изрусяване... С балсама внимавам в количеството, защото по принцип не съм фен на балсамите заради утежняването и слепването. 
Като цяло тази серия ми хареса, защото не дразни скалпа ми (за разлика от други шампоани на марката), придава обем и в комбинация от шампоан и балсам резултата е добър. 








*Продуктите ми бяха предоставени за тест от марката. Мнението ми е изградено на база личния ми опит с продуктите.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥