November Favorites 2016

by - 21:29




Здравейте, прекрасни!

И този месец си замина и влизаме в коледна еуфория през декември. Не отричам, че снега навън вече ме подтиква да украся елхата, но мисля че ще удържа още седмица-две преди да я украся... и след това отклонение нека видим какво харесах през ноември...


През миналия месец си купих някои нови за мен неща, сред тях са и тези две сладурчета на Alverde. След като видях ревюто на Maquilab за сухия шампоан на Alverde бях сигурна, че трябва да пробвам. Любимите ми Batiste скорострелно бяха изместени от този сух шампоан, който Внимание! - оставя бели следи по косата ако не се нанася внимателно, нооо след това прави невероятен обем и замаскира отлично мазните корени. Скоро ще има подробно ревю. Другият продукт на Alverde е олиото за лице Vital+, което е едно златно съкровище, поместено в бутилчица. Много ми хареса ефекта му върху кожата ми, не я омазнява, попива страшно бързо и я прави сияеща. Да, скоро ще четете подробно и за него....


Дните вече станаха по-студени и някак си не ми е удачно да използвам бронзър в големи количества, за това започнах да използвам по-редовно ружове. Този руж на H&M Pure Radiance Powder Blusher в цвят Pale Pink вече сте виждали в блога. Придава много лек цвят и освежава лицето без да е натрапчив и прекалено ярък.
Спиралата S.he Stylezone Ultra Volume Curling Mascara пък е не особено типична за мен, защото не е със тънка и силиконова четка, каквито използвам по принцип, а точно обратното. Въпреки това много ми хареса това, че разделя миглите ми, прави ги по-обемни, като минус тук е, че не е водоустойчива и в снеговалежа вчера се размаза навсякъде...


Лосиона с малинка на Balea грабнах набързо от ДМ, и набързо го харесах. По нищо не се различава от другите лосиони на марката, освен по аромата, който между другото е много пристрастяващ, сладичък и доста близък до малиновия.

Крема за лице Lierac Premium Anti-Age Absolu е едно малко съкровище на тоалетката ми, което успях да изхабя на скоро. Между другото използвах го паралелно с друг продукт, а и мама ми помогна малко, така че нямам абсолютно затвърдено мнение, но скоро ще има публикация. На първо четене - страхотна текстура и аромат, като ефект усетих много добра хидратация.

И накрая, но не на последно място е любимата ми термална вода, този път на марката La Roche Posay. Харесва ми една идея повече от тази на Avene, една от причините е струята, която тук е много по-събрана и не пръска навсякъде, а само там където искате. За зимата изпозлвам водата за хидратиране на сухата ми кожа и след депилация, а от време на време и вместо тоник.

Това бяха любимите ми продукти за ноември, нямам търпение вече да пусна публикация с любимите ми за 2016-та - за първи път нямам почти никакви колебания кои продукти да включа, но до тогава има още време. Ако искате да прочетете ревю на някой от горните продукти можете да ми драснете в коментарите, ще се съобразя с вашите желания :)








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥