Garnier Pure Active Micellar Cleansing Water Review

by - 12:42


Ако следите блога, то знаете, че съм голям фен на мицеларните води. Всъщност за мен е най-подходящото и любимо почистващо средство, което използвам за лицето си. Напоследък смених малко ритуала си и освен мицеларна вода използвам допълнителен почистващ продукт, но за това в някой следващ пост. Днес ще ви споделя опита си с още една мицеларна вода на Garnier от серията Pure Active.


Garnier Pure Active Micellar Cleansing Water идва в стандартната за марката опаковка - пластмасова туба с количество от 400 мл. Цената варира спрямо магазина, но мисля че до края на месеца водите на Garnier са намалени на 5.99лв.

Съдържанието:


В началото мислех, че тази вода няма да ми допадне, тъй като е предназначена за комбинирана и мазна, чувствителна кожа, а моята не е такава. Оказа се обаче, че няма голяма разлика с водата в розовата опаковка 💗, която въпреки всичко си остава тотален мой фаворит. Водата не дразни очите, почиства добре грима, като изключим водоустойчивия, а и според мен иска малко повече напоени тампончета от розовата. Няма аромат, което за някои от вас може да е плюс. Също така не съм усетила изсушаване и опъване на кожата след употреба. Garnier Pure Active Micellar Cleansing Water може да се каже, че е икономична, при мен стига за повече от месец. 


Сега вече съм спокойна, че съм опитала всички мицеларни води на Garnier, може и да направя публикация по този въпрос, но стигнах до извода, че розовата 💗 най-добре се справя при моят тип кожа.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥