Favorites - September & October 2016

by - 17:03


Още един месец измина и сме с още един месец по-близо до Коледа. Още ми е рано да изпадам в празнична еуфория, но вече обмислям подаръци, покупки, украса... моля ви, успокойте ме, че не съм единствената, която вече усеща аромата на борови иглички :) След тези "мисловни" отклонения, днес ще видите няколко продукта, които влизат в графа "любими" за изминалите два месеца.


 Билковия крем за пети на марката Ауриметрия беше част от Good Box за месец септември. Превърна се в любимец моментално заради силния аромат  на евкалипт и лавандула - комбинация, която обожавам, особено през студените месеци. Крема има силно хидратиращи свойства, а бонус е затоплящия ефект. Идеално за масаж на крачетата.

Pirin Dream Complex Super Repair Night Cream се формира като мой любим нощен крем още преди време, което ме накара да се сдобия с нова опаковка. Имах няколко неуспешни опита с други нощни кремове и за това се върнах пак към този. Много ми харесва сочния ефект, който придава на кожата, а сутрин я усещам мека и хидратирана. Има аромат на ябълка и лека текстура, която попива бързо в кожата.


Крема за ръце на Dr. Scheller с арганово масло ми допадна много, защото има лека и бързопопиваща текстура. Аромата е много приятен. Крема оставя кожата мекичка и е много подходящ за студените дни, когато кожата на ръцете ми рязко започва да се изсушава. Скоро ще има подробно ревю.

Palmolive Vanilla Pleasure Body Butter Wash ми е фаворит от триото душ гелове от гурме серията на марката. Аромата е доста близък до ванилията, но е една идея по-остър. Въпреки това ми хареса.Консистенцията на тези душ гелове е много приятна, кремообразна, прави добра пяна и оставя аромата си дълго след душа.


Преминавам към любимата ми част :)

Фон дьо тена Catrice HD Liquid Coverage Foundation е може би едно от най-добрите попадения през годината. Този ФДТ-ен има всичко, което ми се иска да има един такъв тип продукт - лека текстура, пълно покритие, лесно нанасяне и дълготрайност. Единствен проблем според мен са цветовете, но с малко смесване се получава точния нюанс.

Maybelline Colorshow 60 Seconds в цвят 59 е лака, който не спирам да нося последните два месеца. Имам проблем с покривността и балончетата, които се получават, когато използвам основа, но без нея нямам проблем. Цвета много ми допадна - дълбок, тъмносин, почти черен цвят.

Catrice Liquid Metal Eyeshadow е стар продукт, който преоткривам напоследък. По принцип много харесвам розовото злато, имам доста сенки в този цвят и за това рядко посягах точно към тази сянка. Но напоследък все тя ми е в ръцете и я използвам във всекидневния си грим като акцент на горния клепач.

Essence Longlastig Eyepencil и Essence Vintage Rose Eye Palette са сравнително нови попълнения в колекцията ми. Молива върши чудесна работа за отваряне на погледа, а също и като основа за по-ярки и цветни очни линии. Палитрата пък много ми хареса като цветова комбинация, използвам всички сенки от нея, което рядко ми се случва с палитрите.

Това бяха любимите ми продукти за изминалите два месеца. Труден избор беше, но подбрах нещата, които наистина силно са ме впечатлили или съм използвала всекидневно. Надявам се поста да ви е бил полезен и приятен.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥