Есенен маникюр 2016

by - 10:07

Здравейте, прекрасни!

На скоро си разчиствах козметичните шкафове и се оказа, че съм затрупана с лакове за нокти и естествено последва голяма чистка. Отървах се от доста цветове и успях да подредя останалите по сезони така да се каже. За есенния сезон си подбрах 10 цвята, които не спирам да нося от септември насам, а някои от цветовете всъщност нося целогодишно, защото според мен за тях няма сезон. 


Разделих лаковете цветово, а на края на публикацията ще видите и две от любимите ми комбинации за сезона.


Wycon Chicago Simphony беше подарък при една моя покупка и мислех, че никога няма да мога да го нося. Оказа се, че греша, защото този "camel" цвят е много подходящ за този сезон. Лака има добро покритие на два пласта и добра трайност.

Flormar 490 Selective е ново попълнение. Цвета бих описала като "мляко с какао" и много ми харесва как седи на къс маникюр.

Golden Rose WOW 11 е типичен нюд цвят с кафеникав подтон, който е подходящ за цялата година и нося изключително често. 


Golden Rose WOW 65 и Golden Rose WOW 66 са два от любимите ми бонбонести мини лакове на GR. 65 беше хит миналата година, според мен и тази ще е на топа, има ситни блестящи частички и е супер не само за есента, а и за зимата. 66 е също много добро попадение, цвета е много покривен и издържлив.

Maybelline ColorShow 20 Blush Berry е много близък до Golden Rose WOW 66, но по-светъл. Нанесен на ноктите е по-тъмен отколкото изглежда в опаковката, а и на снимката по-горе. От към трайност не е много добър, но пък се нанася лесно и е покривен.


Oriflame Giordani Gold Pas Red е класическото червено, което спокойно може да се носи през всички сезони. Лака има много добра покривност на два пласта, трайността му е задоволителна - около 4-5 дни, а и има блясък.

S.he Stylezone 507 е нетипичен цвят за моите вкусове, но реших да експериментирам. Има добро покритие и трайност.

Golden Rose Color Expert 111 за момента ми е фаворит заедно със следващия цвят. Не спирам да го нося напоследък и честно казано това е най-готиния петролен цвят, който съм срещала. Цвета реално леко се различава от снимката. Харесвам тази серия на GR заради голямата четка и добрата трайност на лаковете.

Maybelline ColorShow 59 Marina Chic сте виждали вече няколко пъти ако следите блога. Наситен индигов цвят, за съжаление обаче лака трудно се нанася на два пласта. Иска повече старание при нанасянето, но при мен има трайност около 5-6 дни.


На горната снимка можете да видите любимите ми комбинации в момента, скоро ще видите снимки в Instagram профила ми.

А кои са вашите любими цветове за есента?










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥