Phyto Phytologist 15 Anti-Hair Loss Treatment Review

by - 13:40



Ставам сутрин, мия си очите, зъбите, сресвам косата си със специална четка за коса, поглеждам и... рев, половината ми коса е останала по четката. В сезона на обилния косопад няма как да не ви разкажа за терапия, която бори досадния косопад, подхранва и заздравява косата - Phyto Phytologist 15 Anti-Hair Loss Treatment.


Phyto Phytologist 15 Anti-Hair Loss Treatment е комплексна терапия, която се бори срещу косопада. Терапията е подходяща за мъже и жени, за всички типове косопад, а обещанието е намаляване на косопада след 2-рия месец, ако се изпълни целия цикъл от терапията, която трае три месеца (3 кутии по 12 ампули). Във формулата има концентрация на 99% естествени и растителни съставки като екстракт от какао, индийска тинтява, байкалски шлемник и ботанически стволови клетки от глобулария.


Кутията съдържа 12 ампули, които при мен стигнаха за месец и половина. Използвах по две ампули на седмица. Според препоръките ампулите стигат за един месец, т.е. е желателно да използвате по 3 ампули на седмица, но за себе си сметнах за достатъчно да нанасям по две. Между другото серума има много приятен аромат на билки, така че ако сте любители на такъв тип аромати ще ви допадне.


Всяка ампула е с количество от 3,5мл., а за по-лесно нанасяне в кутията има и пипета. Серума се нанася на измита коса върху скалпа с помощта на пипетата, като разнасям в корените на косата. След това разресвам с четка косата. Преди употреба разклащам ампулата.


Всъщност косопада може да е от няколко типа, като при мен не е генетичен със сигурност. От друга страна есента косопада е често срещано явление. При мен това е съчетано със стрес и прием на антибиотици, а също така и осезаемо изтъняване на косъма, а тази комбинация неминуемо води до повече косми по четката, а и интензивен косопад по време на къпане. Неприятна работа, тази година при мен се прояви с пълна сила. Ампулите помогнаха на косата ми да се уплътни (ефекта забелязах след четвъртата седмица), да се заздрави, а косопада се ограничи на половина (виждам го по четката за коса). Не е спрял напълно, но не съм направила целия курс на терапията от 3 месеца, предполагам че ако се следва пълната програма, косопада ще намалее почти до минимум. 


Цената на кутията с 12 ампули е доста висока и определено не е най-бюджетния вариант, но пък има безспорен ефект, така че ако търсите нещо ефективно срещу косопада и не пестите средства това е опцията.










*Продукта ми беше предоставен от представител на марката за тест, мнението е изцяло мое и базирано на опита ми с продукта.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥