Weleda Citrus Creamy Body Wash Review

by - 10:09

Обичам да изпробвам нови марки, а напоследък изучавам различни продукти на брандове, които се славят със своите био и натурални продукти. Първия ми досег до продукт на Weleda е благодарение на кутията Good Box, която поръчах преди време. Един от продуктите в нея беше кремообразния душ гел 🍋Weleda Citrus Creamy Body Wash.


Weleda Citrus Creamy Body Wash е душ гел за тяло, който има наистина много свеж и събуждащ сетивата аромат на 🍋лимон и 🍊портокал. Обогатен е със сусамово олио, което спомага за хидратиране и запазване на влагата в кожата на тялото. Душ гела идва в пластмасова тубичка и е с количество от 200 мл

Съдържанието:


Weleda Citrus Creamy Body Wash има кремообразна консистенция - една идея по-течна. Самия душ гел не е от пенещите се - липсата на SLS и други разпенващи агенти в състава са причина за това. Но пък душ гела почиства много добре кожата, оставя я приятно ароматизирана и мека. Носа ми долавя доминиращ лимонов аромат, който леко ми сладнее. Не е натрапващ и при мен не се задържа на кожата.


Останах с много добри впечатления за Weleda Citrus Creamy Body Wash, разбирам и защо е един от най-продаваните продукти на марката. Вкъщи всички го харесаха 😍, икономичен е и най-обичам да го използвам сутрин, защото ми действа освежаващо. Омекотява кожата ми, което също си е плюс и е един от малкото душ гелове, които съм използвала, а и е показал хидратиращи свойства, а не само ароматизиране на кожата.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥