Syoss Gloss Sensation Color Cream Review

by - 12:48


Един цветен пост се заформи днес напук на мрачното време навън. Днес най-накрая ще ви разкажа на кратко за впечатленията ми от боите Syoss Gloss Sensation Color Cream.
Имах възможност да тествам два цвята от боята преди време и по-долу ще видите мнението ми.


Syoss Gloss Sensation Color Cream са бои за коса без амоняк. По принцип тези бои се водят по-щадящи за косата, но моят опит с други марки не потвърждава това твърдение. Като цяло тези бои обещават дълготраен цвят, блясък и покритие на белите коси.



Съдържанието на кутията е стандартното - окислител, боя, упътване, ръкавици и подхранващ балсам. 


Започвам с по-светлия цвят - 9-6 Vanilla Latte, който се води рус, топъл цвят със златисти отенъци. По принцип много бягам точно от такива цветове, но реших да експериментирам. Според опаковката боята би трябвало да изсветлява косата до 2 тона.
На снимката по-долу - в ляво- преди боядисване, в дясно - след боядисване.

На кратко - цвета не ми пасна, а и трудно хвана на моята коса, но все пак успя почти да изравни новоизрастналите тъмни корени, което си е постижение за безамонячна боя. Като трайност - на петото измиване цвета падна. Иначе косата ми изглеждаше добре след боядисването, имаше блясък и беше мека, но косата ми е такава винаги след боядисване всъщност. 



Другият цвят, който пробвах - 8-86 Honey Nougat пък ме убеди, че наистина трябва да седя много далеч от всички бои, които имат златисти отблясъци. Този цвят специално е средно рус със топли шоколадови и златисти нотки. Чисто оранжево ако питате мен...
На долната снимка - в ляво - преди боядисване, в дясно - след боядисване.


Като изключа цвета, който хич не ми хареса как ми седи, покритието е горе долу прилично за ниво 2 на оцветяване - в случая цвета се води от типа "крем-оцветител", а не перманентна боя за коса. Едва успях да хвана цвета на снимката, на повечето изглеждам без промяна. Покри корените ми доста по-трудно от горния цвят. Иначе като ефект - същото като горната боя, има блясък, косата ми беше мека, но след три измивания цвета си отиде.

Един съвет ако все пак сте се насочили към тези бои - винаги гледайте кое ниво на оцветяване е цвета, който сте си избрали. Това можете да видите на горния капак на кутията на боята.
Не бих казала, че боите Syoss Gloss Sensation Color Cream са лоши, но определено не видях нещо, което да ги отличава кой знае колко много от другите бои, които съм използвала. Може би единственото хубаво, е че има цветове, които са тип "крем - оцветител" и ако търсите временна промяна това може да бъде добър вариант за вас.







*Продуктите ми бяха предоставени от ПР за тест, мнението както винаги е изцяло мое и не е повлияно от това.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥