Empties #9

by - 13:21


Здравейте, прекрасни!

Напоследък се чувствам претрупана от продукти и съм се форсирала да изхабя всичко възможно, което ми заема място, така че днес количеството тестери, които ще видите е доста голямо, а покрай тях има и още няколко неща, които успях да изхабя в последно време.


Започвам с любимата ми част - душ геловете. Каквото и да правя, в банята винаги има поне 3 отворени и изхабяването им е голяма трудност.


Fa Luxurious Moments Shower Cream е любимия ми душ гел на марката. Аромата много ми харесва - парфюмен, леко сладникав. Като ефект няма кой знае какво омекотяващо действие, но аромата му се задържа доста дълго върху кожата ми.

Palmolive Chocolate Passion Body Butter Wash е разкошотия. Ако обичате шоколад, то този душ гел ще ви допадне много. Аромата му е доста близък до мляко с какао, консистенцията му е кремообразна, почиства и омекотява,. Аромата при мен не се задържа много.

За Palmolive Strawberry Touch Body Butter Wash мога да кажа същото - супер действие и много  приятен аромат на ягодки, който е много по траен върху моята кожа, отколкото този на горния душ гел.


Pirin Dream Intensive Eye Contour Serum толкова ми хареса, че веднага се снабдих с нова опаковка. Продукта има ревю, така че ако ви е интересно да разберете повече за него, можете да надникнете в поста. Като цяло - много добре хидратира околоочната зона, леко "блърва" фините линии и тъмните кръгове под очите.

Pirin Dream Multiactive Anti Wrinkle Serum също много ми хареса и ще го купя отново веднага след като свърша серума, който използвам в момента. Има много лека текстура, попива бързо и хидратира кожата. Мисля, че скоро ще можете да видите и подробното му ревю.

Pirin Dream Facial Washing Gel пак е в банята ми, всъщност изхабих две опаковки от него и сега съм на трета, като мисля че това говори достатъчно колко ми харесва. При мен не пресушава кожата и почиства добре.

Rhamnia Bynata Hydrating Daily Face Cream изхабих с голямо удоволствие, защото този аромат на лимонов кейк направо ме разтапя. Да оставим настрани аромата, крема има добри хидратиращи свойства, лека консистенция и е много подходящ за суха кожа.


Syoss Gloss Sensation Cream Lightening 9-6 Vanilla Latte ме остави със смесени чувства. От известно време съм в отбора на блондинките и поддръжката на рус цвят не е лесна работа. Боята не е лоша, покритието й не бих казала, че е много добро, но все пак е безамонячна, така че няма как да очаквам чудеса. Въпреки това за поддръжка на цвета не е лош вариант.

Lilly Oil Based Nail Polish Remover е нещо, което често виждате в празни опаковки. Най-добрия лакочистител, много момичета го потвърждават, така че непременно го пробвайте.

Maybelline Lash Sensational Mascara също е продукт 50/50, за който мога да изредя редица минуси и плюсове. Има подробно ревю в блога, така че няма да давам подробно мнение. Едва ли бих я купила отново.


Vichy Aqualia Thermal Awakaning Eye Balm - хареса ми от първото ползване. По принцип съм почитател на тази линия на Vichy, която се слави с хидратиращите си свойства. От една мостра няма как да добия пълни впечатления, но ми попада в списъка с бъдещи покупки. Има много лека, дори течна консистенция, попива бързо и не лепне след това.

Vichy Aqualia Thermal Dynamic Hidration Light Cream за нормална до смесена кожа- успях да грабна две кутии от промоцията на Vichy, и изхабих два тестера от по 3 мл. от този крем. Пак не беше достатъчно за пълни впечатления, но ми хареса наистина много леката текстура на крема, отново попива страшно бързо и оставя кожата мека и хидратирана. 

Vichy Idealia Smooth and Illuminating Cream за нормална до смесена кожа - случая тук е същия като горния крем. И този ми хареса, но ми правеше лек кир ефект и за това не бих го купила в цял размер. Иначе имаше озаряващ ефект, който забелязах след второто ползване. 

Vichy Idealia Smooth and Illuminating Gel-Cream за комбинирана до мазна кожа - изхабих три тестера от този крем. Не е лош, би допаднал на момичета с мазна кожа, защото е като гел, попива бързо, не омазнява допълнително кожата. За по дълготраен ефект нямам наблюдения, а и не е моят крем, тествах го от чисто любопитство :)

Vichy Idealia Eye Contour Idealizer Care - хубав околоочен крем-гел с озаряващ ефект и хидратиращи свойства. Нямам много впечатления от него, не е нещо особено.

Vichy Dermablend Foundation е новият ФДТ-ен на марката. Имам два тестера, изхабих само единия, защото цвета не е моя. Иначе матира много добре, има гъста, подобна на мус консистенция и според мен най-добре се разнася с пръсти. Има пълно покритие и прикрива всичко.

Vichy Teint Ideal Illuminating Foundation използвам за втори или трети път под формата на тестер. И преди ми харесваше, и сега пак ми допада. Цвета ми пасна идеално, има средно покритие и оставя кожата озарена. Мисля, че не би допаднал на момичета с мазна кожа. Консистенцията му е течна.

La Roche Possay Effaclar A.I. - един тестер ми беше достатъчен да разбера, че това кремче прави чудеса с пъпките. Много икономичен продукт между другото, използвах го доста време този тестер. Помага за заличаване на белези от акне, лекува пъпките и спомага за тяхното изчистване. Купих си го в оригинален размер, така че скоро ще има ревю.

Galenic Aqua Infini Water Boost Serum - чудесен продукт, много лека текстура, течна, има невероятен аромат и заглажда кожата от първото използване. Успя да ми грабне вниманието.

Lavera Illuminating Eye Cream не успя да ме грабне. Има озаряващ ефект, който се дължи на перлен екстракт. Когато го нанеса зоната около очите ми започва да свети от перления екстракт, и даже ми е малко трудно да прикрия това с грим, защото коректора ми се плъзга по него - демек крема попива много бавно или въобще не иска да попие.


Очевидно през изминалите месеци съм наблегнала на изхабяването на многото тестери, които съм насъбрала, но не съм забравила, че участвам и в Project Pan, като там май ще се окаже голям провал с повечето продукти, но скоро ще има публикация и по този въпрос :)




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥