Blogmas Day 1 - Code "White"

by - 21:27



Ией, вече сме декември, а как обичам този месец само аз си знам. Липсва ми снега навън, но пък се радвам и на слънчицето, което все още проблясва от време на време. 
Започвам Blogmas с няколко идеи за празнична декорация, от които ще се възползвам като вдъхновение за украсата у дома. Решила съм тази година да заложа на белия цвят, както и на малките детайли.
Всички снимки са взети от Интернет източници, а скоро ще ви покажа и мои снимки с домашната украса, както и няколко DIY идейки, а до тогава да се полюбуваме на тези чудесни хрумки.


Солнички под формата на преспапие - дали да не пробвам и аз да си направя няколко?


Много харесвам клоните като декоративен елемент и тази година мисля да ги включа в украсата.


Също така обичам навсякъде да има свещи, а следващите няколко идеи са много лесни за изпълнение...


Красотичка на поднос...


Страхотна идея за DIY...


А ако някой е виждал свещ-шишарка бързо да сподели в коментарите...



Имате ли стари крушки...е, направете ги на снежни човеци тогава :)


Отново нещо, което ще си направя за украсата на елхата. Вижда ми се доста лесно, а едновременно с това са толкова сладки тези елхички...


Както и с крушките, ако имате стари играчки за елха можете да ги преправите по ваш си вкус, аз имам доста брокати и мисля да се поразвихря с тях...


Отново любимите клонки със свеж зелен акцент...


И накрая елхата... надявам се моята да се доближи до тази, въпреки че е доста по-малка. Спрея с изкуствен сняг ще сърши добра работа в случая :)










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥