Blogmas Day 23 - Christmas Mood

by - 22:15



Здравейте!

Колкото повече наближава Коледа, толкова повече се успокоявам. Всичко е готово, подаръците, ястията, елхата... Някак си колкото и да се опитвах да избегна предколедната лудница, тази година не успях да й се измъкна, дали заради лош планинг, дали заради непредвидими обстоятелства... Но днес няма да мрънкам, нито за лудницата, нито за липсата на сняг, за това мрънках в предишния пост, а и не само. Днес набързо ще ви покажа част от уюта, койо си създадохме тази година вкъщи. 
Първоначалната идея беше всичко да е в бяло - познайте защо?! :) Но в последствие промених решението си и просто исках класическа елха, малко разчупена с "модерни" играчки, повечко фигурки на еленчета, снежни човеци и тн., май се връщам към детството си, явно това ми липсва.


У дома си имаме еленче, което много бързо си хареса рогцата, които по принцип купих за мен. Когато нямам тичане по задачи и сто хиляди други неща на главата обичам да се излежавам, да пия какао, да гледам коледни филми и да си зяпам елхата :) Е, Бари също обича, но дивана не ни побира, та се редуваме :)


Както споменах, тази година фигурките са на почит, дали на елхата или другаде няма значение-отвсякъде надничат елени, пингвини, снежни човеци, Дядо Коледа...


Идеята ми за бяла украса до някъде остана и в ролята влизат няколко бели "цветя", както и бели играчки.


Много обичам пингвините и нямаше как да няма поне един на елхата :)


Освен голямата елха, върху тоалетката си слагам тази мъничка елхичка, която вече те виждали в блога. Дядо Коледа е подарък от приятелка... 


Отново подарък от приятелка е тази разкошна картичка. Зеленото растение на преден план е от Jumbo, на него съм закачила няколко Gingerbread човечета, също познати от миналата година.


Успях да опаковам и всички подаръци, отново мислех всичко да е бяло, но цветните хартии си носят друго настрoение, така че заложих на тях.

Първоначалните ми планове и всичките вдъхновения отидоха на вятъра, накрая послушах сърцето си и украсих така, че дома ми да ми носи спокойствие и радост. Връщам се назад с всички тези шарени неща, за някой може да са кич, но за мен са спомен, нещо което ми липсва и нещо, което ме прави щастлива. Списанията, интернет, та дори и в моя блог има прекрасни идеи за коледна украса, но съвета ми е да правите това, което на вас ви харесва и ви носи радост, без да се притеснявате, че нещата няма да изглеждат като на картинката, важно е колко усмивки и хубави мигове ще прекарате около елхата, а не колко скъпи и дизайнерски украси има на нея...

А сега ви пожелавам спокойна нощ с Coldplay :)







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥