Blogmas Day 8 - Maybelline The Eraser Eye Concealer Review

by - 19:26


Здравейте, прекрасни!

Както знаете, а може би не знаете, имам голям проблем напоследък с избора на подходящ коректор. Всъщност си имам два любими, които са се доказали с времето - коректора на Catrice (цък) и Loreal True Match (цък), но блоърското ми любопитство ме кара да пробвам още и още. Отдавна бях набелязала коректора на Maybelline The Eraser Eye Concealer, който из бюти средите е прекалено известен и страшно хвален, направо си е нещо като must have. Е, сдобих се с него преди време и бях много щастлива, че най-накрая мога да го пробвам. Хареса ли ми обаче и заслужава ли си хваллбите ще видите по-надолу.


Maybelline The Eraser Eye Concealer е коректор, който прикрива тъмните кръгове, както и за озаряване на зоната около очите. Съгласна съм с това, коректора е плътен и за корегиране на пъпки и тн., но цвета който аз имам - Fair определено е прекалено светъл и само би подчертал несъвършенствата.


Коректора идва в доста нестандартна опаковка с гъбичка-апликатор, която не може да се мие (пише го на опаковката, не е препоръчително. Количеството на продукта е 6,8мл, а срока на годност след отваряне е 6 месеца. Не може вече да се намери по магазините в България (голяма грешка), но можете да поръчате online тук и тук. Цената на коректора е далеч от дрогерийния клас - около 20 лева.






За да се изкара необходимото количество опаковката е снабдена с механизъм, който при завъртане на ляво напоява гъбичката. В началото ми беше трудно да изкарам продукт и завъртях повече от необходимото, а гъбата се напои прекалено с него. Може би опаковката ми е дефектна, знам ли. След това нямах проблем, леко завъртах и гъбичката вече беше готова за действие. Апликатора не е лош, но някак си ми идва малко нехигиеничен. Улеснява нанасянето до някъде, но после обезателно разнасям с пръст, за да прелея.


Коректора е кремообразен, не се разтича, не се врязва в линиите около очите. Цвета ми е доста светъл дори за моята кожа, за това първо нанасям него, изчаквам 5 минути да позасъхне (изсъхва доста бързо) и след това отгоре нанасям ФДТ с потупващи движения за да го туширам.
Имало е дни, в които разликата много си личи, а на снимки още повече - можете да видите на долната снимка.

В ляво - без коректор; в дясно - с нанесен Maybelline The Eraser Eye Concealer

Maybelline The Eraser Eye Concealer не изсушава околоочната зона, както казах не се врязва, нанася се и се прелива лесно. Прикрива кръговете под очите отлично, само цвета не е подходящ за мен. Не помръдва цял ден при мен, но все пак го запечатвам с ФДТ и пудра отгоре. Комфортен и икономичен е. 
Дали бих го купила отново - да, но в друг цвят. Голям минус е, че не се предлага в България, както и гъбичката - апликатор, която не може да се пере. Цената му е прекалено висока, но си върши работата добре. Дано Maybelline започнат отново да го внасаят при нас, заслужава си, но е добре цвета да се избира на живо.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥