Blogmas Day 22 - My Christmas Makeup

by - 18:34


Още толкова малко остава до Коледа... толкова бързо изтече и годината. Липсва ми снега, някак си не ми е уютно без него, но вече свикнах с идеята за слънчева Коледа и топло време. Ако сте забелязали тези дни Blogmas върви с ден назад. Е, няма как, и мен ме завъртя въртележката на предколедното пазаруване и готвене, и честно казано нямах никакво време за дописване на публикациите. В тези забързани дни успях да снимам само две предложения за грим за празниците, а имах проблем и със снимките. Но въпреки всички тези премеждия успях да реша за себе си грим както за Коледа, така и за Нова година.


Класическото червено червило няма как да бъде пропуснато, съчетано с очна линия и съвсем лек грим. Харесвам много новите моливи-червила на Golden Rose и на снимката съм с номер 04. Мисля да заложа на този грим за Коледа, а косата си смятам да накъдря. От както съм с къса коса имам голямо желяание да се видя с къдрици и мисля, че подходящия момент са идващите празници.


Коледа свързам и със златистия цвят, който използвах във вътрешния ъгъл на окото. За съжаление не можах да уловя напълно грима, но отново е доста семпъл, като тук повече залагах на цветовете - златисто, ръждиво и шоколадово кафяво, а всички цветове са с брокат за повече блясък. Червилото реших да е малко по-неутрално, но и по-ярък цвят ще стои добре.


Тук ще вмъкна и една по-стара снимка с гирм, който вече съм ви показвала. Ако си падате по по-силния грим, то тази идея може и да ви допадне. Харесвам много зеления цвят и според мен е много подходящ за случая. Седи чудесно на кафяви очи. Червилото отново е по-неутрално. Мисля, че това ще е избора ми за Нова година :)







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥