Blogmas Day 7 - Make Up Inspiration

by - 18:15



Пропуснах 2 дни от Blogmas, в които мислех да ви споделя някои неща, но направо преминаваме към ден 6, в който ще ви покажа няколко идеи за грим. Не са коледни, а просто неща, които ми харесват, според мен са подходящи и за празниците. В някоя от следващите публикации ще ви покажа и мои идеи за коледен грим, но това ще е след като мине изпита ми в петък и имам достатъчно време да се развъртя с четките. Снимките са взети от интернет и Pinterest.

Страшно много харесвам грим в кафявата гама, очната линия и златист акцент. На кафеви очи също стои толкова добре...


Любимото зелено, нямаше как да го пропусна. Миглите в случая са wow фактора, но и цвета не отстъпва.


Нежно, и в същото време леко драма.. грим подходящ за празниците, подобен на първия, но тук цветовете са обърнати.


Ръждивия цвят напоследък е страшно актуален, аз също съм му фен от доста време, а съм хвърлила око на една разкошна сянка в този цвят на H&M. Червилото и прическата ми допадат много също.


Червилото преди всичко, а този цвят е убиец... този грим много ми допада.


Малко блясък, а по празниците може и повече. Отново кафявата гама, но с нюд устни - любимо и лесно за изпълнение.


 И накрая нещо свежо за момичетата, които не обичат изразен грим върху очите - хайлайт и подчертани скули са достатъчни за да изглеждате свежи като краставичка :)


Скоро ви показах в Instagram снимка на любимите ми сенки за този сезон, обичам си ги всичките и гримовете, които ще ви покажа скоро ще са в тези цветове, а и с още малко добавен блясък :)


Какъв грим бихте избрали за идващите празници - по-бляскав или може би по-неутрален?







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥