Like a Monday... and Black Friday

by - 22:54



Какъв по-хубав завършек на понедленик от гоооляма чаша с чай, любима музика и приятно и уютно местенце... Нали се сетихте вече, дойде време да ви споделя малко мисли, а понеже миналите няколко понеделника пропуснах, сега ще гледам да наваксам с изпусната информация за споделяне. Обещавам да не ви отегчавам, надявам се да се видим пак в края на публикацията :)

Както се подразбира от заглавието този понеделник ще ви разкажа за миналия петък (страшно изречение се получи). Беше черен петък, black friday или ден с мнооого, и то големи отстъпки. Може би е така, но не и в нашата страна. Като цяло, за мен този ден е абсолютно НЕправилно изкопиран от чужбинския маниер, а именно в последния петък на ноември да се пазарува с големи отстъпки от различни магазини и online. И преди привържениците на Black Friday да започнат да ме "хейтват", да си кажа че и аз успях да си отмъкна две неща и не казвам, че нямаше изгодни оферти, изумиха ме по-скоро други неща покрай тези велики намаления.
Първо си дадох сметка колко от тези намаления са реални, а не някакъв маркетингов трик. Масово хората, коментираха че цените са предварително завишени и след това намалени до цена, близка до реалната. Както и да е, това не можем да го знаем, освен онези от нас, които постоянно са в моловете и пазаруват, и помянт цени и тн. Лично аз не вярвам на повечето обявени намаления. 
Друго, което ме остави с чуденка в главата беше това, че масово магазините си разчистваха залежалата стока, но ми хареса пък и това че има магазини, в които абсолютно всички стоки бяха с намаление, обикновенно 20%.
Блъсканицата няма да я коментирам, тя е типична за всяка част на света където има "Черен петък". И всъщност точно тези тълпи ме отказаха да обиколя магазините, които си бях набелязала. Опашките в някои магазини бяха до вратите (*пред пробните положението е същото) и ще си каже човек, че раздават продукти безплатно, а не че отстъпката всъщност е 10%. Хора, такива намаления ще има и преди Коледа, не мисля че намаление от 10-20% в даден магазин е нещо необичайно за този период от годината.
Бонус бяха и задръстванията в София, като за съжаление по най-натоварените участъци имаше я ремонт, я някой закъсал шофьор, а накрая и дъжда беше капака, София беше блокирана в "Черния петък" от мега трафик, шопинг манияци, обилен дъжд и намаления.
Прибрах се на топло и реших да видя какво е положението online. Оказа се, че особено за козметика май това е най-доброто решение, защото масово сайтовете, които харесвам бяха обявили прилични намаления, безплатна доставка и тн. Разбира се, магазините за техника бяха надули здраво първоначалната цена, та намаленията им бих казала, че бяха доста мижави. Успях да си поръчам нещо от Zlatna Ribka и съм много доволна, скоро ще ви покажа какво. От лудницата в Мол Сердика си купих чанта от House, с която също ще ви се изфукам скоро o.O

Но в крайна сметка  "Черния петък" на мен не ми харесва като мероприятие, а и името не ми харесва, не можаха ли да го измислят в друг цвят, а то точно черен... навява ми лоши мисли, особено с последните събития по света. Извода, който си направих е - стой си вкъщи в този ден, пий си чая и си прави покупките онлайн, много нерви ще се спестят.


От "черната" вълна преминавам към споделяне на малко блогърска любов. Споделяла съм ви някои от блоговете, които много харесвам и следя редовно. Следващите два, които ще ви покажа, са на две прекрасни девойки, чийто съвети попивам, а и всъщност са едни от малкото, които наистина успяват да повлияят на избора ми на продукти и тн.



Ида води един от най-хубавите, добре списвани и развити български блогове. Няма как да я подминете и да не ви грабне с начина си на писане, обективното си мнение, хубавите снимки, дизайн... Обичам да чета публикациите й и винаги си набелязвам нещо ново за тестване. Често се вслушвам в съветите й и до сега не съм останала разочарована. Препоръчвам ви да погледнете блога й, сигурна съм че ще намерите и нещо за себе си.




Блога на Ели също много ми допада, една от причините е това, че показва неща, които са доста нестандартни. Снимките и винаги са ме грабвали много, даже бих казала че са ме вдъхновявали на моменти, много се надявам някой ден да могаи аз да правя такива хубави снимки. Обаче освен снимките Ели списва блога си страшно добре, всичко е описано ясно и точно, с щипка фантазия и много позитивизъм. Отново съвет - посетете блога й и ще се убедите във всичко това.

Няколко нови приложения се въртят на телефона ми от скоро. Една вечер се чудех какво да правя и разгледах новите предложения в AppStore. Попаднах на следното:

Приложение, което е поредния тип "social". Подобно на Instagram, и тук споделянето на снимки е водещото, само че по-скоро ориентирано към фотографи и хора, на които това им е хоби. Има страхотни галерии, често има състезания, а освен това можете да пуснете и снимките си за продажба. Приложението има филтри, различни ефекти и тн, като всяко приложение за фотообработка. Много ми харесва и май напоследък съм обсебена. Можете да ме намерите там с ник @ZoryDotzeva.

Да не съм и аз по-назад, инсталирах си това чудо, и да ви кажа честно още не знам как да работя с него :D
 Ако искате да ме добавите - @irisshades. 

Страшно полезено приложение с пълен списък на всички Е-та. Можете да проверявате по номера на Е-то, като за всяко има описание, както и символи, които показват дали е опасно, подходящо ли е за вегани и тн. Страхотна българска разработка.

И нямам търпение да премина към козметичната част. Скоро ви се похвалих, че се сдобих с един сет на марката Rituals... Сета е на цена от 19.90 лв и 5 бонус точки от програмата за лоялни клиенти на бензиностанции Еко, като съдържа душ-пяна, ексфолиант за тяло, лосион за тяло и два тестера на ексфолиант за ръце и крем за ръце.. Е, не очаквах да видя тази марка на бензиностанция, но пък е добър шанс да се сдобия с няколко продукта на тази така желана от мен марка. Предлагат се още два комплекта, скоро ще ви разказвам подробности, ще има и изненада. Мога само да ви кажа, че продуктите определено са едни от най-добрите, които съм използвала и имат невероятен аромат.


Преди няколко дни получих и тази изненада от Lierac. Creme Rouge е крем, който подобрява качествата на кожата и е червен...да, червен. На първо четене е супер, ще видим след време как ще е се отрази на кожата ми, като всъщност все още се чудя дали да не го подаря на майка ми. 


Който ме следи в Instagram е видял "драсканиците" на ноктите ми :) 
Исках нещо малко по-различно от обичайния ми лак и използвах една снимка от Интернет за всъхновение. Не се получи каквото исках, но и така ми допадна. 


И накрая музикааа... днес, а и последните седмици постоянно въртя албума на Robin Schulz, но май скоро ще трябва да го сменя с нещо по-коледно. И все пак ви споделям два любими трака от албума му, както и една доста зареждаща песничка на Galantis :)

Robin Schulz - Show me love (ft. J.U.D.G,E.)

Robin Schulz - Headlights (ft. Ilsey)

Galantis - Runaway (U&I)

Това беше за този понеделник. Утре навлизаме в най-празничния месец, през който ще се опитам да блогвам всеки ден (*много се надявам да стане, въпреки изпитите и пътуванията) за разни коледни нещица, а едновременно с това и ревюта на нови продукти. Очаквайте и коледна премяна на блога, както и няколко малки изненадки. 






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥