Blogmas Day 21 - My Christmas Nails

by - 9:36


Здравейте, красавици!

Дойде време да ви покажа и моите творения върху ноктите с идея за празничен маникюр. Идеите са много лесни за изпълнение и не отнемат много време. Ако искате да видите още хрумки за идващите празници, можете да погледнете тук :)

Точки
Най-лесния маникюр от всички е този с точки и два цвята лак - златист и червен. В случая ще ви трябва нещо, с което да направите точките - точкатор, фиба за коса (черните, тънки фиби с топченца накрая, карфица и тн.).

Снежинки

Нещо ново за мен е синия маникюр. Избягвам този цвят, но мисля че седи доста празнично и в комбинация с бяло и сребрист брокат се получава нещо като снежинки върху ноктите. Използвала съм отново два цвята лак и сребърен брокат от Jumbo.

Триъгълници

Този маникюр ми е фаворит, малко по-нестандартен е. Използвах 4 цвята лак за нокти и един глитърен лак. Не съм използвала тиксо или нещо за очертаване на фигурите, просто ги нарисувах. Отнема малко повече време, но резултата си заслужава.

Елхички

И накрая малко елхички ... използвала съм един цвят лак за нокти и два глитъра. Елементарен маникюр, който дава празнично настроение. Може да пробвате на всякаква основа, би седяло добр еи на червен, черен, бял, златист, зелен лак.

Това бяха моите идеи за маникюр за Коледа. Надявам се да са ви харесали, а ако имате въпроси не се колебайте да ги споделите :)







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥