My spring essentials pt.1

by - 19:01





Въпреки целия този дъжд, студ и вятър на мен вече ми е пролетно. Нямам търпение да се появи слънчицето и всичко около мен да започне да цъфти.
От няколко дни насам се опитвам да напиша тази публикация с любимите ми продукти за пролетта
Оказа се, че ако събера всичко в един пост, той ще стане много дълъг и отегчителен, за това го разделям на две части. Днес ще ви покажа първа част с любимите ми лакове и част от декоративната козметика, които съм избрала за пролетта. 
Почти всички неща, които ще видите вече имат ревю в блога и са в козметичния ми арсенал от доста време насам, така че няма да видите нещо кой знае колко ново, но във втора част ще има по-новички продукти, а някои дори нямат ревюта все още.


Започвам с най-любимия ми крем към момента, за който съм ви говорила многократно - Vichy Idealia
Така и не успявам да му намеря достоен съперник последната една година, и резултата е 2 изхабени опаковки и една на половина към момента, За сега това е крема, на който ще заложа и през пролетния сезон. За лятото съм се спряла на друг, все пак трябва и разнообразие да има. Крема е много лек и влияе чудесно на кожата ми, няма да правя подробно описание, защото вече си има ревю в блога :)

Фон дьо тена, който избирам за пролетта, и който искам да изхабя до край 
Много съм доволна от покритието, цвета, трайността и начина, по който се адаптира към кожата. Понеже все още нямам тен на лицето, този цвят идеално ми пасва много добре, а има и слънцезащитен фактор. Няма ефект на маска, няма изсушаване. 

Понеже вече съм на "nude" вълна, залагам на глос и червило в тази гама. Виждали сте вече червилото на Golden Rose Velvet Matte в цвят 01, което е кафеникав нюд с матов завършек. Червилата от тази серия станаха голям хит и специално този цвят за мен си е фаворит от всякъде. Глоса Essence XXXL Lipgloss Nude в цвят 06 Soft Almond от новата колекция на марката също вече имаше обстойно ревю в блога и е гланца, който съм избрала да нося през пролетта. 

Спиралата, на която залагам е Еssence Lash Princess. В началото не ми допадна, но сега е една от най-често използваните от мен, за това мисля да продължа да я нося и пролетта. Много добре подчертава миглите ми и когато се посгъсти стана точно тази спирала, от която имах нужда. 

Стигнахме и до сенките. Тук чуденката беше голяма, тъй като в момента се боря с три палитри, които имат много цветове и всяка една от тях съдържа по няколко, които страшно много харесвам. И все пак избрах Smashbox Full Exposure Palette. И нея не харесвах в началото, но след като се научих как да я използвам правилно се оказа, че е много по-добра от колкото си мислех. Има всички цветове, които са ми нужни за "нюд" визия, а и за по-тежък вечерен грим, така че тя заема челното място.

И накрая бял молив за очи на Classics. Отваря много добре погледа и прави вида ми по-свеж. За да не изглежда прекалено фрапантно, над него слагам сенки в телесен цвят и резултата е страхотен. Отдавна не бях ползвала бял молив и много се радвам, че го преоткрих.



Тъй като вече съм събрала страшно много лакове за нокти, реших пролетта да изхабя до край тези, които съм избрала. На снимките липсва класическото червено, което винаги ме спасява когато бързам (*и като казах снимки - светлината ми беше в повечко, когато ги правих).


За къде съм без розов лак през пролетта?! :) Най-сладкия бонбонено розов цвят на Golden Rose Color Expert е с номер 64. Цвета става много плътен и наситен след две нанасяния, а и трайността му е прилична.

Ментово зеленият лак на Farmasi 138 вече съм ви го показвала миналата година, но и тази е в пролетните ми любимци, а и трябва вече да го изхабя до край.

Golden Rose Fantastic Color в цвят 181 e един отдавна позабравен лак от мен, който ще възродя през пролетта, само да свикна със синия цвят върху ноктите :)


Отново стар познайник, който беше в любимците ми за есента и зимата, а сега влиза и в пролетния сезон - Golden Rose Selective в цвят 12 Beige Satin. От всички серии на марката, Selective ми е най-любима. Много плътни цветове, лесно нанасяне и добра трайност. Този кафяв нюд мисля, че ще ми бъде all time фаворит :)

Gabrini Confetti 124 е лека закачка към маникюра ми. Стои добре в съчетание със светли лакове.

Лака на Perfect е с номер 59 и това е може би 5та или 6та опаковка от този цвят, която изхабявам. Бял цвят с много ситни сребристо-бели частички. На два слоя седи чудесно. И той влиза в графата с вечните любимци и едва ли ще спра да го купувам някога.


Е, това беше първата част с моите любими продукти за пролетта. Очаквайте скоро и втора част, в която ще видите и някои некозметични нещица.

 А отдолу в коментарите можете да ми разкажете за вашите любими продукти за пролетния сезон :)


Love you,

XOXO







You May Also Like

4 коментара

  1. Страхотни неща! И аз имам този ментовия на Фармаси и много го харесвам като цвят (само ми идва малко по-воднист,но какво да се прави..)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря <3 Лака ми е един от любимите, а забелязала ли си някакво пожълтяване или потъмняване на ноктите след носене?

    ОтговорИзтриване
  3. Не..Аз винаги го нося с база и честно казано не ми издържа повече от 3-4 дни..

    ОтговорИзтриване
  4. Не са трайни наистина, питам понеже чета кофти коментари, че ноктите пожълтявали, но без база могат да пожълтеят и от други марки :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥