Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation Review

by - 16:04





Здравейте красавици!

Надявам се да сте си изкарали страхотно празничните дни. 
Аз попътувах малко, изкарах си чудесно, а днес ми е един от най-мързеливите дни от началото на годината, който прекарвам в излежаване, ядене на течен шоколад, голямо количество чаен запас и четене на блогове/гледане на клипове. А в комплект с това е и чуденето с коя публикация да се захвана. И накрая реших да ви разкажа за фон дьо тена Rimmel Stay Matte Liquid Mousse. Знаете, че съм луда на тема ФДТ-ни, събирам големи количества, които успявам да изхабя, защото съм си изградила схема на използване, за да няма загуби :)

И така, Rimmel Stay Matte влиза в графа "любими", по - надолу ще разберете защо. 



Rimmel Stay Matte е ФДТ под формата на течен мус. Много приятна консистенция (не е изобщо течна), която позволява лесно нанасяне. За себе си сметнах, че ми е  най-удобно нанасянето с пръсти. Пробвах и с гъбичка, и с четка, но не ми се получава. Само накрая леко блендвам с buffing четката на RT.
 

Опаковката е тубичка с количество 30 мл., с капачка на винт. Срока на годност след отваряне е 18 месеца.
Цената му варира, като в parfimo.bg e 5,70 лв. В сайта се предлагат 5 цвята.
Цвета, който аз имам е 100 Ivory, най-светлия, но скоро ще трябва да се насоча към по-тъмен цвят, тъй като този ми идва доста светъл за лятото, но за зимата е идеален.
Не съм направила снимки как стои на лицето, но обещавам до няколко дни да кача.

Според описанието на опаковката ФДТ-на е матиращ, контролира омазняването през деня без да се събира и свлича. Да, наистина ФДТ-на матира и е един от най-най трайните, които съм използвала. Просто не помръдва цял ден! Освен това е изключително лек, не се усеща върху лицето, няма ефект на маска и се слива добре с кожата (ако сте уцелили цвета си). Моята кожа към момента няма кой знае какво омазняване, лятото сухите участъци по лицето ми стават мазни (чело, брадичка, скули), за това бих избрала този ФДТ за летните месеци, когато не искам да имам хиляда продукта върху лицето си, които да ми тежат допълнително. Предполагам, че матирането няма да се задържи цял ден, по-скоро няколко часа, след което ще трябва малко пудра, но като цяло ФДТ-на не помръдва, докато не го свалите.

Съдържанието:

Изчетох доста ревюта на блогърки, които харесват Rimmel Stay Matte, и се чудя защо не го пробвах по-рано. Трайността, матирането, лекотата и лесното нанасяне и преливане го нареждат на второ място след любимия ми Fit Me на Maybelline в моята класация :) 
Освен това голям плюс е и, че почти не ми се налага да слагам коректор за прикриване на тъмните кръгове, когато съм с него, защото покритието му е достатъчно плътно (средно към пълно, според моите виждания), че просто няма нужда от коректор. Рядко слагам и фиксираща пудра. Много, много съм доволна от Rimmel Stay Matte. Със сигурност ще обогатя колекцията си с още 1-2 цвята от него.
 Други продукти, на които хвърлих око в parfimo.bg и отново са на Rimmel са BB крема 9 в 1, базата Recover Perfect Skin Base, както и новите глосове Stay Glossy Oh My Liploss, които в сайта са на доста ниска цена. Ако сте използвали някои от тези продукти, можете да споделите мнението си в коментарите, много ще се радвам.

Скоро очаквайте ревю и на Rimmel Lasting Finish 25H, което подготвям от миналата година, но все нещо ме спира да го публикувам, може би, защото не ми хареса достатъчно, че да му отделя време :)


Love you,

XOXO







* Продукта ми беше предоставен за тест от parfimo.bg. Мнението, както винаги си е изцяло мое и не е повлияно от това.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥