New In: Rimmel London & Sally Hansen

by - 10:09





Здравейте прекрасни!

Преди известно време ви показах снимка с няколко нови неща, които ми бяха изпратени за тест и ревю от онлайн магазина за козметика Parfimo.bg. Е, бях ви казала, че публикацията ще се появи по-рано, но поради натовареното ежедневие напоследък се наложи да я забавя малко. В днешната публикация ще ви разкажа съвсем на кратко за всеки един продукт, а по-подробни ревюта очаквайте скоро. 


Започвам със Sally Hansen Healthy Cuticles Now!. Това е най-любимия ми от всички 4 продукта. Грижа за кутикула, кожичките и ноктите под формата на кремче. Има страхотни хидратиращи свойства и аз съм пристрастена. Кожичките около ноктите ми не са в добра форма и кремчето много ми помага. Количееството му е 13,6 гр., има много приятен аромат, а цената му в parfimo.bg е 5 лв. (към момента е разпродаден).

Rimmel Stay Blushed Liquid Cheek Tint в цвят 005 Apricot Glow. В интерес на истината, не съм сигурна дали този кремообразен руж може да се намери на нашия пазар, ако греша поправете ме, но аз не съм го засичала до сега. Много приятен прасковен цвят, нанася се много лесно и позволява наслояване до постигане на желаната наситеност. Харесва ми, но чакам летните дни, в които със сигурност ще го използвам често. Количеството е 14 мл, а цената в parfimo.bg e 4,20 лв. (цената варира спрямо цвета).


Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation в цвят 100 Ivory. Е, влюбих се в този ФДТ, честно. Има много плътно покритие, а понякога имам нужда точно от такова. Цвета пасна на кожата ми, но лятото ще ми е доста светъл. Количеството е 30 мл, а цената в parfimo.bg е 5,70 лв. 


 И последното нещо е Rimmel Apocalips Lip Velvet Matte в цвят 206 Atomic Rose. Rose, но няма нищо розово в него, по-скоро е кафеникав нюд, който на мен ми оранжавее. Нанесен на устните цвета е страшно плътен, трябва му малко време да стане матов. Скоро ще има публикация за него със суотч и повече информация, за сега е в тестов период, докато реша дали ми харесва:) Цената му в parfimo.bg е 4.90 лв. (към момента се предлага само този цвят от матовата серия).


Всички продукти много ми допаднаха, но може би ФДТ-на на Rimmel и крема на Sally Hansen са моите фаворити. Очаквайте ревюта на всичко, което видяхте. В сайта Parfimo.bg можете да видите и други продукти на марките, като цените им са доста примамливи. 


Love you,

XOXO







*Продуктите ми бяха любезно предоставени от parfimo.bg.

You May Also Like

2 коментара

  1. И аз често поръчвам от Парфимо. Точно тези продукти ги бях заглеждала, освен кремчето. Ружът го имам в същия цвят, но го използвам рядко. А за фон дьо тена много се чудех, но може би при следващото пазаруване ще го включа в количката.

    ОтговорИзтриване
  2. Ружчето е хубаво, но и аз мисля да го използвам лятото предимно. ФДТ-на е супер, цвета е малко светъл, но имат избор, скоро мисля да поръчам по-тъмен цвят. :) Сподели ако си поръчаш ФДТ-на :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥