Balea Cleansing Oil-Fluid Review

by - 12:55



Здравейте!

От скоро започнах да тествам различни продукти за измиване на лицето, в търсене на най-подходящия за мен.
Вече открих два продукта, които работят добре за кожата ми. Днес ще ви покажа още един такъв и мнението ми за Balea Cleansing Oil-Fluid с масло от камелия, който не успя да се наложи като must have продукт за мен, но мнението ми е положително.


 Balea Cleansing Oil-Fluid с масло от камелия е много приятен измиващ продукт, предназначен за сваляне на грима и почистване на лицето. В началото изобщо не знаех, че това е олио-флуид, а мислех че е просто флуид, докато преди седмица просто не погледнах в интернет и се оказа отново колко "точен" е етикета с информация на български. 


Като оставим това настрана, розово-златистата опаковка много ми допада. Тубичката е с количество от  100 мл. а цената е около 5 лева. Не съдържа парфюми и е дерматологично тестван.

Съдържанието:


Флуида измива наистина добре лицето, само че не е много икономичен, на мен ми трябва повечко количество за да се получи хубава пяна, и за да усетя лицето си наистина чисто. За сметка на това пък омекотява кожата и няма никакво изсушаване. Използвам го вечер, а понякога и сутрин, на леко влажно лице, като след нанасяне разпенвам добре с хладка вода. Консистенцията е течна, като на олио, с много лек и хубав аромат, без цвят. 
Дали си заслужава? Цената му е достъпна, състава е относително изчистен и почиства добре. Оставя кожата мека и гладка. Няма омазняване и мазен филм. Все пак не съм сигурна как ще се държи с мазна кожа, но моята (нормална към суха) към момента много му се радва. 
Balea Cleansing Oil-Fluid ми харесва и то много. Не съм сигурна дали ще го купя пак веднага след като го изхабя, защото искам да пробвам и други продукти, но ако търсите лек почистващ продукт за лицето си, спокойно можете да пробвате този. 



Love you,

XOXO







You May Also Like

1 коментара

  1. Hey! I nominated you for the Versatile Blogger Award.

    You can find it here: http://vanillant.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-awardee.html#comment-form

    Hope you join!

    This is really helpful. Stay awesome!

    With love, Vanillant

    http://www.vanillant.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥