KAMA Ayurveda Samples Review

by - 15:37


Здравейте, прекрасни!

Днес ще ви разкажа за една марка, която е сравнително от скоро на нашия пазар. Много се зарадвах, когато от Kama Ayurveda любезно ми изпратиха няколко тестера на техни продукти, които ми бяха достатъчни за да се убедя, че тази марка ще бъде един от фаворитите ми за в бъдеще.


Нека ви разкажа на кратко за Kama Ayurveda и аюрведа като цяло. Първо, държа да отбележа, че продуктите на марката биха ви харесали изключително много, ако си падате по индийски и екзотични аромати. Аз съм им голям фен и може би това е една от причините да харесвам толкова много нещата, които пробвах.

Снимка: www.ayurveda.bg

Аюрведа се смята за една от най-старите системи за лечение, която се е развила в Индия преди няколко хилядолетия. В днешно време Аюрведа е една от най-практикуваните алтернативни медицини, която е призната и от Световната здравна организация. Една от основните практики в Аюрведа е свързана с използването на естествени билкови субстанции, които се прилагат за коригиране на дисбаланси в организма. Освен това Аюрведа се съсредоточава и върху различните комбинации от билки и растения, които биха повлияли добре на кожата, косата и организма ни.


Kama Ayrveda - името идва от "kama", което означава желание, копнеж или естетическа наслада от живота, а ayrveda (знание за живот) влиза в съчетанието като израз на философията на марката за стремеж към хармония на цялото същество на човека (физика, ум, душевност).
Марката е изключително популярна в Индия, като техни магазини има из целия свят. Когато разглеждах снимки се впечатлих изключително много от интериора и подредбата им и се надявам някой ден да открият такъв магазин и при нас. Продуктите на Kama Ayrveda са чисти, натурални (повечето продукти в каталога са 100% натурални, но има и такива, като сапуните например, които не са 100% натурални), веган и био сертифицирани, включвайки в състава си специфични за района на Индия билки и растения.
Повече информация можете да намерите на www.ayurvedic.bg, както и да разгледате продуктовия им каталог. 


Първо ще ви покажа тестерчетата на балсама и шампоана за коса Kama Ayrveda Cypress Orange, които все още са в процес на тестване. Опаковките са по 35 мл., които ще ми стигнат за още 5-6 измивания. На първо и второ четене - справят се много добре. Серията Cypress Orange съдържа 4 продукта - шампоан, балсам, душ-гел и лосион за тяло. Базовите масла за всички продукти от серията са портокал и хибискус.


Шампоана има по-деликатен аромат, пени се и измива добре косата и я омекотява. 65 % натурален е и на долната снимка можете да видите състава. Обогатен е с екстракт от нийм и хибискус.
Балсама има доста по-силен аромат на кипарис, плътна консистенция и действа много добре на косата, като и дава необходимата хидратация. Обогатен е с екстракт от амла, бадемово масло и соя. Отново е 65% натурален, а състава можете да видите отдолу.


Както казах, все още ги тествам, така че очаквайте update. За сега ми харесва действието им в комбинация. Цената и на двата продукта е 35,20 лв. за пълноразмерната опаковка от 200 мл.


Преминавам към нещата, които може би ще ви бъдат по-интересни, както беше и при мен. 


Kama Ayrveda Sugadhadi и Kama Ayrveda Bringadi са две олиа, едното е за тяло, а другото за коса. В тях открих два любимеца, които въпреки високата си цена бих купила в пълноразмерен вариант. Обожавам индийските аромати, действат ми успокояващо, но едновременно с това и зареждащо. А в тези две олиа е съсредоточено всичко това.


Rejuvenating Body Treatment Sugndhadi е олио, което е 100 % натурално,подмладяващо и е предназначено за масаж на тялото. Действа отпускащо и успокояващо на тялото и на духа, ако мога така да се изразя :) Искам да отбележа, че тестера, който е 10 мл. стига за 2 частични масажа или един цялостен. Маслото позволява масажиране от 30 до 60 минути, ако си имате ентусиаст вкъщи, който да се навие да ви мазажира толкова дълго време.
Цената за 100 мл. е 38.14 лв. и според мен си заслужава всяка една стотинка, ако си падате по масажите и обичате да релаксирате.


Аз реших да го изпробвам за частичен масаж на гърба и раменете, а остатъка използвах за омекотяване на ръцете, като вечер нанасях малко количество и втривах добре, докато попие напълно. При мен силния аромат ми действа приспиващо, като имайте предвид, че аромата е наистина много силен, сладникав, с типичните индийски нотки.
Олиото е смесица от различни етерични масла, които имат разнообразен ефект и освен за тяло, може да се използва и за лице, но аз не съм пробвала това му приложение.

Състава:

И идва ред на най-любимия ми от четирите продукта - Intensive Hair Treatment Bringadi. Олиото отново е 100% натурално и веган, и предоставя отлична грижа за косата и скалпа. Тестера отново е 10 мл. и стига за доста време, тъй като все пак е олио и трябва да се внимава с количеството, което се използва. Олиото помага при косопад, при пърхут, придава обем, подхранва косата. Подходящо е за всички типове коса и има разнообразни приложения. Единия начин е да се нанесе в корените чрез масаж, да престои 30 минути, след което се измива. Друг начин е съвсем малко количество да се използва по дължините на косата. Единствено не е желателно прилагането му до 14 дни след боядисване. Аз харесвам повече втория начин на приложение, особено за приглаждане на стърчащи кичури, а понякога го нанасям по дължините преди да си изсуша косата. Ефекта е по-мека и бляскава коса, но наистина трябва да се работи внимателно с него. 


Олиото има силен аромат на билки, на мен ми напомня аромата на чубрица. В никакъв случай не бих казала, е неприятен, а и не се задържа за дълго на косата. 
Цената на пълноразмерната опаковка от 250 мл. е сравнително висока - 83 лв., но ще ви стигне за цяла вечност, а и наистина продукта се грижи много добре за косата и то още от скалпа.

Състава:

Обобщено мога да кажа, че марката Kama Ayrveda влиза в топ листа ми. Беше голямо удоволствие да тествам продуктите им и да открия фаворити - двете олиа. Шампоана  и балсама също много ми допаднаха, но смятам че за сега съм открила правилната грижа за косата си, така че на тях бих обърнала внимание малко по-нататък. Радвам се, че все пак вече имам достъп до истинска индийска козметика и автентични аромати, а продуктите, които се предлагат са доста и за всеки вкус, като почти няма продукт, който да не искам.

Специално за всички вас, читателите на блога www.ayurvedic.bg предоставят отстъпка 10% с код irisshades, който се въвежда в полето "Код на ваучер" в процеса на пазаруване. Кода важи до 20 май за продуктите на Kama Ayurveda, които не са в промоция.

 Надявам се ревюто да ви е било интересно, ако имате въпроси и мнения, ще се радвам да ги чуя :)



Love you,

XOXO







*Продуктите, които видяхте ми бяха предоставени от представител на марката, за тест, а мнението както винаги си е изцяло мое. Публикацията не е спонсорирана по никакъв начин.

You May Also Like

5 коментара

  1. Хах, олио с аромат на чубрица! Звучи страшно симпатично, а в опаковките се влюбих ^^... Чудя се само дали не омазнява много?

    ОтговорИзтриване
  2. хаха, нали, звучи малко смешно, но аз свикнах да ми ухае на чубрица още от водата на Алтея Органикс с лавандула.:) Разбира се, аромата се променя след като се нанесе, но в началото си е точно чубрица. Иначе омазнява да, но само ако се прекали, една-две капки са достатъчни, и то разтрити между дланите :)

    ОтговорИзтриване
  3. Трябва да поекспериментирам с олиа за коса, много ми е малък опита в областта, понеже точно омазняването ме притеснява... Иначе няма лошо в чубрицата, такава домашна и уютна една :D

    ОтговорИзтриване
  4. И аз от скоро експериментирам с тях, понеже точно омазняването мн ме плаши, но след няколко неуспешни опита установих, че количеството е най-важно :)

    ОтговорИзтриване
  5. От къде масло от кимион, искам и аззз, мен ароматите на подправки и билки ми допадат, а и няма как да са с друг аромат в крайна сметка :D

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥