Нови придобивки - март и април

by - 20:38


Здравейте!

Дойде време да ви покажа с какво се сдобих през последните два месеца. Март се оказа сравнително спокоен месец от към покупки, но пък за сметка на това през април си наваксах.


Лице и тяло:

Крем-гела за лице Balea Aqua е най-новата ми придобивка, която влиза на мястото на Vichy Idealia, който използвам от миналата година. Кремчето е чудесно и за сега много ми харесва. Очаквайте ревю след месец.

Околоочен крем Ziaja Goat's Milk - имах нужда от нов крем за околоочния контур и като видях този намален, а и след като видях няколко положителни ревюта, реших да му дам шанс. За сега ми допада, овлажнява добре зоната около очите.

Травел сета Avene получих при участието си в шопинг спринта на Cosmopolitan. Мицеларния лосион вече съм го използвала, ревю за него има тук и много ми хареса действието му. Термалната вода ми е фаворит от край време, а хидратиращия крем също ми допадна. Сета е чудесен за пътуване.

Хидратиращ лосион за тяло Sephora Chocolate - историята му вече ви разказах тук. Супер е, аромата е убийствен, води до канибализъм. Скоро ще ви разкажа по-подробно за него в отделно ревю.

Kama Ayurveda Sugandhadi е един от продуктите, които ми бяха изпратени за тест от представители на марката. Масажно олио за тяло с божествен индийски аромат, който може да те омагьоса. 


Коса:

Rene Furterer Absolue Keratine е най-новото попълнение на марката. Шампоана е в мини размер от 50 мл., но ми беше достатъчно едно измиване с него за да узная, че това е шампоана за мен. Косата ми се омекоти още под душа, което за мен е признак, че шампоана си върши работата. Скоро ще ви разкажа подробно и за него.

Когато разбрах, че Batiste Dry Shampoo вече са в България, нямах търпение да си го купя, така че още на другия ден бях в аптека "Ремедиум". За сега ми харсева, ако се пръска много от близо оставя бели следи, но след разресване и леко втриване това изчезва. 

Kama Ayurveda Bringadi Intensive hair treatment, Cypress Orange балсам и шампоан са другите три продукта, които тествах от марката Kama Ayurveda. Впечатлена съм, най-вече от аромата. Шампоана и балсама още са в процес на опити, но маслото за коса е уникално. Подготвила съм им ревю, което съвсем скоро ще е в блога, така че stay tuned :)

Garnier Color Sensation в цвят 7 попада в графа "blogger made me buy it". След като разбрах, че боята много се харесва на една от любимите ми блогърки - Ивана (Dream of Joe), нямаше как да не я пробвам, а и е точно цвета, с който се боядисвам. Много съм доволна, боята покрива равномерно, косата не е прекалено изтощена след боядисването, има хубав аромат и цената е приемлива.


Нокти:

Golden Rose WOW! - показах ви тези сладурчета във ФБ и тук в блога. Много добро попадение, ще се купуват още...ревю можете да видите тук.

Sally Hansen Healthy Cuticles Now! е един от продуктите, които parfimo.bg ми изпратиха за проба. Имам противоречиво мнение за продукта, за това и ревюто му се бави.

Alverde масло за нокти купих при последната обиколка из магазините. Бях тръгнала за червило, но се прибрах с него. За сега ми харесва, не виждам особен ефект, но ще трябва време за пълни впечатления.


Декоративна козметика:

Rimmel Stay Blushed, Rimmel Apocalips Lip Velvet,Rimmel Stay Matte също са от parfimo.bg. За сега най-пълно и положително мнение имам за ФДТ-на Rimmel Stay Matte, а ревюто можете да видите тук. Ружа и глоса за сега са малко по-назад в листа с бъдещи ревюта, докато реша дали ги харесвам или не.

Revlon Nearly Naked е последния ФДТ, който си купих и не съжалявам изобщо. Купих го на сляпо и цвета е малко тъмен за сега, но лятото ще пасне чудесно на кожата ми.

Catrice Skin Finish е пудра, която спечелих от една игра на Catrice. Цвета не ми пасва особено, а и вече не я виждам на щандовете на марката, така че едва ли ще има ревю за нея.

Essence All about matt! - любима, любима, любима пудра, която купувам за пореден път и едва ли ще спра някога. Ревюто можете да прочетете тук.

Maybelline Color Tattoo исках да пробвам отдавна и когато попаднах на невероятно изгодна оферта, нямаше как да ги подмина. След всички положителни ревюта и отзиви (Мимка от Be Glamorous Blog главния виновник), успях да си взема 70 Mettalic Pomegranate и 65 Pink Gold. За сега първия цвят ми е абсолютен фаворит. Скоро очаквайте подробно ревю.

Catrice Prime and Fine отново е награда от играта на Catrice. Все още не съм я отворила, така че нямам никакви впечатления.

И накрая коректора Catrice Camouflage. Толкова слушах и четох за него, че вече нямаше вариант да не ми падне в ръцете. За сега влизам в отбора на харесващите го. Справя се добре с тъмните кръгове, но ако тази област ви е суха, едва ли ще е подходящ.

Естествено, намерих още няколко неща, които съм пропуснала, но не са нещо особено. Това бяха моите покупки през изминалите два месеца, за сега си слагам спирачки и следващия месец ще се огранича до най-необходимите неща.

А вие какво си купихте последно?



Love you,


XOXO



You May Also Like

8 коментара

  1. Прекрасни покупки. Ще ми е интересно да прочета ревюта за продуктите :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Само да остане време и ще споделя за всеки един продукт. Благодаря ти за коментара <3

    ОтговорИзтриване
  3. ааааа ще умра! На този шоколадов лосион за тяло на Sephora му се каня от толкова много време! Ще изчакам подробното ревю, но май-май се навих вече. Въпреки, че някои хора казват, че шоколадовия аромат (тъй като е по-тежък) не е подходящ за пролетта и лятото.... аз не мога да му кажа не! :D

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Околоочния на ziaja ми хареса доста на мен. Сенките на Мейбълийн са уникални! Определено искам да си взема от лакчетата на golden rose<3

    ОтговорИзтриване
  5. :D Значи заради теб специално ще му направя ревю възможно най-скоро, а шоколадовия аромат си е екстра за всички сезони според мен :)

    ОтговорИзтриване
  6. Лаковете си заслужават, особено за луди хора на тази тема :)))

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥