Rene Furterer Carthame Hair Mask Review

by - 19:54




Здравейте и честита Баба Марта на всички, бъдете живи и здрави!
Започвам новия месец с едно ревю на любимата ми към момента маска за коса на Rene Furterer - Carthame. Когато я получих за тест бях много радостна, тъй като е съобразена изцяло за моята коса и бях убедена, че след редовна употреба ще подобри състоянието на моята тогавашна слама:) Сега, близо 4 месеца по-късно, мога да заявя, че вече нямам подобие на коса, и въпреки всички боядисвания и редовно топлинно третиране, косата ми се доближава максимално до вида, който искам.


Маската идва в картонена кутийка, в типичния за Rene Furterer зелен цвят с дадена подробна информация за продукта, съдържание, срок на годност и тн.







 Carthame е предназначена за сух скалп и сухи коси, каквато е и моята по дължините. Маската рехидратира и подхранва в дълбочина сухата коса, което се дължи и на съдържанието на картамово масло. Едновременно с това я предпазва и косата става мека и гъвкава. Улеснява разресването и придава блясък на косата. Не утежнява косата. Информацията е предоставена на гърба на опаковката, по-надолу ще видите моето мнение и дали то се припокрива с описанието.

 Съдържанието:



Серията Carthame съдържа следните 3 продукта - хидратиращо мляко-шампоан, маска за коса и балсам без отмиване. 



 Опаковката на маската е пластмасова кутия, с капачка на винт и доста тежичка. Количеството е 200 мл. и бих казала, че е една от най-икономичните маски, които съм имала. Даже отсипах и на приятелки да я пробват. 



Маската има страхотен аромат, много лек и приятен, който се задържа дълго върху косата. Нанася се на подсушена, но влажна коса, кичур по кичур. Количеството, което е необходимо е спрямо дължината на косата, моята е под раменете и нанасям количество колкото орех. След като е нанесена се престоява с нея от 2 до 5 мин., както знаете колкото по-дълго, толкова по-добре. След това се отмива, като аз го правя винаги с хладка вода, за да се "затвори" косъма.

 Кутията е снабдена и с "протектор" - капаче, което не изхвърлих, предпазва маската от влага и вода, така че си го оставих там.

  
Carthame има течна консистенция и жълт цвят и се нанася много лесно. Определено съм привърженик на точно такъв тип маски. Отмиването и също е много лесно и няма начин да остане излишен продукт по косата ви.


 И понеже вече видяхме какво обещава маската да видим дали се справи. Още в началото на поста написах, че това е любимата ми маска. Няма как да не бъде, защото просто спаси косата ми, колкото и гръмко да звучи. Имах подобие на коса, много цъфтяща, много хвърчаща, чупеща се и изтощена. Не, че не съм се грижила за нея и преди това, но просто не съм попадала на подобен продукт, който да се справя толкова добре с проблема. Редувам маската с ампули Panthesalmina и нещата си идват по местата. Използвам я 1 път в седмицата, понякога и 2 пъти само по дължините, понеже нямам сух скалп, а тъкмо обратното. Първоначално не видях ефект, но няма и как да го има веднага, ефекта се прояви след 4-тото използване. Косата ми не се заплита, по-мека е, а преди беше доста твърда и се оформя много по-лесно. Цъфтежите намаляха драстично, не са изчезнали, понеже все пак третирам косата си. Не утежнява косата по никакъв начин, дори когато съм прекалявала с количеството. 
С две думи - много доволна! Препоръчвам маската на всички, които имат сходен проблем със сухата коса и искат да инвестират в нещо по-добро за косата си. Цената на маската не е никак ниска, но пък това че е икономична и ефективна мисля, че я прави добър избор. Със сигурност бих я купила, както и другите продукти от серията, защото някак си не мога да се откажа все още от пресата и боядисването, а Carthame е един добър помощник в този случай :)




 Love you,


XOXO








*Продуктът ми е предоставен за тестване от PR. Мнението както винаги си е лично мое и отразява ефекта на маската върху моята коса.


You May Also Like

6 коментара

  1. Garuba Khadijah Abiola2 март 2015 г. в 1:27

    Sounds like a really good product!
    New post : http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/its-spring-lets-pop-some-colors.html
    Enjoy!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва кремът без измиване от серията, но нещо не го виждам из аптеките. Иначе маската също ми е сред любимците!

    ОтговорИзтриване
  3. Oh, I Like your blog and your style of writing! Also I’d
    like to say that you have beautiful photos! Great job! I know that it requires
    so much time to update blog, but keep doing it!)

    I’ll be
    happy to see you in my blog!)



    Diana
    Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Възможно е да са го спрели, дано успея да го намеря понеже искам да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  5. Oh, thank you for the kind words :* I'll see your blog soon :)

    ОтговорИзтриване
  6. Yes, this is the best hair mask taht I've ever used :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥