Гост на блога - Март

by - 15:06




Здравейте!

Започваме седмицата с едно интервю на една страхотна блогърка, която ще ни разкаже малко повече за нейното ново местенце! Препоръчвам ви горещо да посетите блога на Радост - Tenderness for beauty, където можете да видите нейните козметични съвети и ревюта. А сега нека видим какво ще ни разкаже тя :)


1. Здравей Радост! Като за начало много ще се радвам, ако ни разкажеш малко повече за човека, който стои зад Tenderness for Beauty.
 Здравей Зори! Първо искам да ти благодаря, че ме покани да бъда твой гост в блога – за мен е голяма чест! Казвам се Радост, на 26 години съм, от София и в момента работя в една агенция за промоции, като в свободното си време се занимавам с блога. Постоянно съм усмихната и позитивна и се радвам на живота максимално.


2. Блога ти е много хубав, разкажи ни малко повече и за него и историята му до тук.
 Благодаря ти, радвам се че се харесва, въпреки че в последно време съм го по оставила, заради работата ми. Имам огромна слабост към козметиката, както бяла така и декоративна, именно затова и избрах това име :) Харесва ми идеята да чета постове на блогърки със същите коса и кожа като моите инда научавам полезни неща за грижата им. Затова е и моят блог да помагам на останалите с моя тип кожа и коса и да обменяме информация, съвети и трикове.

3. Имала ли си трудности в началото на блогърското начинание?
 Разбира се, няма човек, който да не стеща трудности. Дори все още ги имам, но съм сигурна, че в бъдеще ще успея да преодолея всички :)

4. Разкажи ни за любимите ти козметични продукти, има ли някой, който би нарекла „must have”?
 От декоративната козметика любимите ми козметични продукти са тези за устни. Обожавам червила, глосове и балсами за устни. От бялата козметика харесвам много флоралните води, измивните продукти за лице и скрабовете. За мен продуктите, които са “must have” са: винаги една жена трябва да има в колекцията си едно хубаво скъпо червило и добър хидратиращ продукт както за лице, така и за тяло.



5. Кое е най-голямото ти козметично разочарование?
 Двете ми най- големи козметични разочарования са червило и фон дьо тен в неподходящите цветове за мен.

6. На какви цветове ще заложиш през идващата пролет?
 Тази пролет бих заложила на по-пастелните, розови и нюд цветове.


7. Кое е козметичното изкушение,  на което успяващ да устоиш към момента?
 Все още успявам да устоя на палитрата Basics на urban Decay, но ще видим до кога :)

8. Имаш ли любими влогъри и блогъри, които да те вдъхновяват?
 Разбира се. Много харесвам теб и твоят блог, също така Снежи от Snejana Atanasov’s Beauty Blog, Мария от BeGlamorous Blog, Диляна от Beyond the Visible, Мери от Woman Berry и още много други :)

9. Как обичаш да си почиваш?
 Много обичам да чета книги с някоя вкусна напитка в ръка или да се ровя в таблета. Също понякога релаксирам, като си взимам 2-3 дни почивка и отивам някъде извън града. Тези неща ми действат зареждащо и позитивно :)

10. Какви са твоите препоръки за грижата за кожата и косата?
 Много важна според мен е хидратацията на кожата на лицето и на косата, без значение от типът им. Това е най-важното условие за красива кожа и коса. Също така е много важно и съставът на продуктите, колкото по-хубав и чист е той, толкова по-добре ще работи той. Хубаво е от време на време да се ползват и масла. Друго важно нещо е да се използва козметика за точната възраст, например аз съм на 26 години и ползвам козметика за 25+ , когато стана на 35 ще ползвам друг тип козметика. Повечето хора си мислят, че като ползват продукти за 25+, а са на 40 кожата им ще се подобри, напротив.

11. Кой е най-големия козметичен гаф според теб? 
 Най- големият козметичен гаф според мен като цяло е много силният грим или неподходящото съчетаване на цветовете в грима.

12. Как виждаш блога си в бъдеще?
 В бъдеще се надявам да имам повече време за блога, съответно повече публикации. Също така повече приятелства покрай него, верни читатели и по-добра визия на блога!

13. Какъв съвет би дала на хората, които обмислят да стартират блог?
 Ако това е тяхната страст и силно ги влече, нека следват мечтите си. Не бива да ги притеснява това, дали ще имат трудности в създаването му. Винаги в живота има трудности и нищо не е толкова лесно, колкото изглежда. Радвам се, че имам блог, защото научих много неща, промених мисленето си за много неща и срещнах много свежи и позитивни хора, сред които надявам се и приятели :)

Много благодаря на Радост за отговорите и това, че прие да е гост на блога за март. Надявам се на всички да ви е било интересно и очаквайте следващия месец ново интервю. Ако искате да бъдете част от тази рубрика, не се притеснявайте да ми пишете :)



Love you,

XOXO







You May Also Like

4 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥