Нови придобивки - януари и февруари

by - 14:36




Здравейте прекрасници!

Края на февруари наближава и реших, че е време да споделя с какво се сдобих през изминалите два месеца. Януари мина доста леко от към покупки и мога да се похваля само с 3 молива за очи, но за сметка на това февруари си наваксах, а и покрай рождения ден натрупах доста голямо количество нови продукти за тестване. Някои от нещата вече имат ревю или бяха показани в отделен пост (*dm mini haul). Но да видим:


От една обиклола в ДМ се сдобих с Alverde олио за коса с бадем и арган. Трябва ми още време за да си изградя мнение, за сега се справя много добре, но само когато е нанесен в много малко количество. 

Alverde матиращ крем за лице с лайм и ябълка все още не е влязъл в редовна употреба. Тествах го няколко пъти, много лек и приятен е, но мисля да заложа на него лятото.

Alverde почистваща пяна за лице с лайм и ябълка купих като допълнение към крема. За сега я използва предимно приятеля ми. На първо четене - не изсушава, има приятен аромат и почиства добре.

Balea измиващ флуид с масло от камелия е най-последната ми покупка. Пробвах я веднага естествено, но не бих казала че е нещо кой знае какво. Ще видим как ще се справи при редовна употреба.

Balea Yong Soft+Care измиващ пилинг за лице с плодова киселина за смесена кожа. Поредния измиващ продукт, но след като си промених рутината за грижата за лицето, реших да пробвам и някои нови неща. Пилинга не е лош в интерес на истината. В началото ме беше малко страх да го използвам, но когато се сдобих с четката за почистване, която ще видите по-долу, нещата станаха ок.


Крема за ръце на Nature of Agiva с божур и уреа беше спонтанна покупка, харесва ми, но състава може да бъде притеснителен за някой. Има хидратиращо действие, но е моментно. Цената му беше 1,29 лв. Ако някой има желание мога да направя по-подробно ревю.

От една игра във Facebook спечелих Klorane шампоан за коса с лен за обем и текстура. Пробвала съм го само веднъж, очаквайте ревю след като го вкарам в редовна употреба.

Palmolive душ гел с нийм и патчули вече ви го показах веднъж, страхотен аромат, много отпускащ, предполагам, че би се харесал на онези от вас, които обичат по-ориенталските аромати. Беше намален в ДМ и още е на 1,99 лв.

Alteya Organics Lavender Water беше един от подаръците, които приятелките ми ми подариха за рождения ден. Обожавам тази вода, подготвила съм й отделна публикация, която ще можете да прочетете скоро в блога. 

Вече сте виждали мицеларната вода на Garnier, обожавам я и едва ли ще спра някога да я купувам. Много икономична, добре почиства и за мен е must have. 


Четката за почистване на лице Silk'n Dual Clean получих като подарък от приятеля ми са Св.Валентин. Много се радвам, че избра точно тази четка, отдавна и бях хвърлила око, а пък ще я използваме и двамата. Вече близо 2 седмици я използвам, много съм доволна, коренно промених начина, по който почиствам лицето си, а на него също му се отразява фантастично. Очаквайте скоро подробно ревю.

И идва ред на лаковете и декоративната козметика. Тук присъстват и нещата, който си купих от разпродажбата на Галчето (MyMakeUp2013). 


От Галя получих 6 червила на Essence от серията Longlasting Lipstick. Харесвам всички цветове и няма някой, който да не влезе в употреба. Сравнително дълготрайни са, не изсушават и са добре пигментирани.

Benecos Natural Shiny Lip Colour е при мен отново благодарение на Галя, както и следващите два продукта всъщност. Не знам как да го опиша, не е червило, не е балсам, не е глос, по-скоро е всичко в едно. Усещам и подхранване на устните, когато го нося.

Urban Decay Vice 2 е една от най-страхотните палитри, които съм имала някога. Всички цветове ми допадат, пигментирани са, има леко разпрашване на матовите цветове, но това е неизбежно. Обожавам я.

Alverde Higlighter Stift е хайлайтър под формата на молив. Интересен продукт, използвам го под веждите и на върха на носа.

Essence Stay Natural Concealer също беше спонтанна и необмислена покупка. Отдавна исках да пробвам такъв тип коректор, но все още не знам дали този ми харесва или не. По-скоро не. Но скоро ще има ревю.

Базата за сенки Catrice Prime and Fine, пудрата Catrice Skin Finish и Catrice Frosting Top Coat спечелих отново в игра във Facebook. Скоро ще има ревю на продуктите, за сега отлагам отварянето на базата, докато не изхабя старата.

Essence XXXL Lipgloss от новата серия Nude вече си има по-обстойно представяне в блога. Много ми допада цвета и четката.

Perfect Top Coat е рутинна покупка. Спряла съм се на нещата на Perfect относно грижата за ноктите и топ лака. Така е вече няколко години и едва ли ще се промени :) 

Golden Rose Color Expert в цвят 64 ви го показах вече в Instagram и Facebook. Най-сладурския бонбонест розов цвят, който е достатъчно плътен и покривен за моите капризи.

Скоро ви показах и Balea Intensiv балсам за устни с карите. Бързо се превърна в любимец.

И останаха трите молива за очи - Essence Longlasting Eye Pencil в цвят 18 Berry Merry, за който ви споменах в предишната публикация с нови покупки. Всъщност го купих точно преди Нова година, така че не сме много извън периода :) От марката Emily, която не бях виждала до сега си купих доста интересен молив в син металиков цвят (116). От Classics - водоустойчив бял молив за очи, който не спирам да използвам последния месец. 


Е, това бяха моите нови придобивки за изминалите два месеца. Определено следва поне един месец ограничаване, защото започвам да се затрупвам, а и имам доста неща за тестване. Ако имате интерес към някой продукт споделете :)


Love you,


XOXO






You May Also Like

11 коментара

  1. Нямам търпение да прочета мнението ти за четката. И аз искам да си взема някаква, но не съм се решила каква.. Честити придобивки и чакам нови ревюта :P

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни покупки!И аз ще чакам ревю за четката,както и за палитрата и червилата :))

    ОтговорИзтриване
  3. И аз чакам да прочета отзивите ти за четката! Честити нови продукти :)


    п.с. можеш да участваш в giveaway-я ми на http://quitealooker.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Ще чакам суочове на червилата на Essence! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря <3 Ревюто се подготвя, за сега съм доволна :)

    ОтговорИзтриване
  6. Предстои тежък март от към ревюта :) Дано успея да ги направя всичките :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти :) Благодаря и за поканата, ще се включа :)

    ОтговорИзтриване
  8. Маги Стоянова4 март 2015 г. в 0:00

    Аз искам да разбера как действа върху кожата Alverde матиращ крем за лице с лайм и ябълка

    ОтговорИзтриване
  9. Още малко време ми трябва да го тествам и ще споделя :) Благодаря за коментара.

    ОтговорИзтриване
  10. Маги Стоянова7 март 2015 г. в 12:21

    Благодаря Зори

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥