Alverde Hair Oil with Almond and Argan

by - 21:57





След многократни опити да си намеря олио за коса, което наистина да ми хареса, попаднах на Alverde Hair Oil с арган и бадем за накъсана коса и суха кожа на главата, и останах най-накрая доволна. Опита ми с олиата за коса показва, че трябва да се използва минимално, ама наистина минимално количество за да се постигнат задоволителни резултати. Разбира се, тези наблюдения са спрямо моята коса, като при вас може и да има друг ефект, все пак всички сме различни.


Както вече много пъти съм споменавала косата ми не е много гъста, средно дълга, със сухи краища и мазни корени. Последните месеци успях да оправя положението благодарение на маска и шампоан на Rene Furterer, за които вече съм ви разказвала в предишни постове. Към момента косата ми вече не е мазна в корените, но по дължините все още има цъфтежи и се накъсва, макар и минимално. Използвам преса и сешоар редовно, боядисвам се през 2-3 месеца и имам нужда от придружаваща грижа за косата към основната. За това се спрях и на олиото с арган и бадем на Alverde. До сега винаги съм си патила от такъв тип продукти и бях преустановила употребата им в последните 2 години, но това малко шишенце привлече погледа ми в няколко блога и реших да му дам шанс.


Олиото идва в стъклено шишенце с количество 50 мл. и в картонена опаковка с информация за продукта. Цената му беше около 4,99 лв. и може да се намери в ДМ.

Съдържанието:


Знаете, че Alverde произвеждат веган и натурални продукти. Олиото има златист цвят и течна консистенция. Има много приятен аромат (на бадем?), който се задържа за кратко върху косата. Освен за накъсана коса, олиото може да се използва и за сух скалп, като се нанася на все още влажна коса с масажиращи движения върху скалпа. Лично аз нямам такъв проблем и не знам какво действие би имало олиото в този случай. Олиото е без синтетични аромати, консерванти, оцветители.


Шишенцето е снабдено с удобна помпичка, която позволява да изкарате точното количество продукт, без да прекалявате. За мен това е доста важно в случая, защото количеството, което използвам аз върху косата си е само една помпичка. Сложа ли повече, косата ми се омазнява ужасно много. По-нагоре споменах, че косата ми не е много гъста, с дължина под раменете и за мен една помпичка е напълно достатъчна, което го прави и доста икономичен. Ако сте с по-гъста и дълга коса вероятно ще ви е нужно още едно изпомпване, но ако решите да пробвате олиото всъщност сами ще усетите колко е точното количество, което ви е нужно.


Използвам олиото след баня, върху леко подсушена, но все още влажна коса. Още не съм пробвала да го нанеса преди измиване, но скоро ще пробвам и ще има update на поста. Преди да го нанеса на косата, го втривам леко в дланите си за да го затопля. След това втривам добре в краищата на косата, оставям да подейства 1 минута и изсушавам косата си както всеки път. Резултата е мека, блестяща и загладена коса, която не хвърчи навсякъде като подивяла. За сега съм доволна от действието му, ще видим как ще се справи в по-дългосрочен план. 

Препоръчвам го на всички, които търсят евтина алтернатива с изчистен състав. Започвам да ставам все по-голям фен на продуктите на Alverde и има защо, тъй като всичко, което съм пробвала до момента на марката трайно се е настанило на тоалетката ми или в банята.





Love you,

XOXO








You May Also Like

2 коментара

  1. It’s such a
    great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!

    I know how
    much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)



    Diana
    Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥