Make-Up Brush Set from AliExpress

by - 14:37




 Здравейте красавици!

Днес реших да ви покажа последните четки, които си поръчах от AliExpress. Зачовърка ме любопитството да пробвам и тези четки, особено след като бях много доволна от предишната си поръчка, та реших да им дам шанс.


Четките пристигнаха доста бързо, малко повече от 3 седмици. Бяха опаковани добре и сложени в калъфчето, което върви към сета. Четките са в мини формат, с къси дръжки, но обема на самите четки е повече от задоволителен.  Изпълнението не е нещо кой знае какво, за цена от 3 долара няма как да искам нещо повече, но пък косъма е толкова мек, така че останах доволна. До сега няма изпаднали косми, закрепени са добре за четките. Както казах, много са меки, четката за коректор/ФДТ е малко по-твърда, но така или иначе няма да я използвам вероятно. По-надолу ще видите повече инфо за всяка една четчица.


Започвам с четката за коректор/ФДТ. На снимката е сплъстена понеже е измита. Косъмчетата са плътно разположени, малко ми е твърда, но не съм и мфен на тези четки и това е. Имам подобна от сета на Real Techniques, която също използвам адски рядко. Металната част на дръжките се драска много лесно, което е видимо и от снимките.


Следващата четка е за преливане на сенки. Много е мека, блендва добре. Дръжките са късички, но се свиква. Доволна съм и бих я използвала доста често.


Четката за пудра е единия от фаворитите ми. Отново много мека, космите са гъсти, няма загуби до сега. Много добре се справя с пудрите.


И другия ми фаворит - кабукито. Толкова е малко и сладко, меко и с гъсти косъмчета. Справя се с бронзираща пудра и руж без проблем.


Като цяло сетчето си заслужава цената, но само когато е намалено, със сигурност не бих дала повече от 3 долара за него. Четките са компактни и могат лесно да се пренасят. Меки са и се справят добре с преливане, нанасяне на пудра, руж и бронзант. Ако искате повече инфо за продавача можете да ми пишете в коментарите от долу. Можете и да споделите кои са любимите ви четки за грим :)



Love you,

XOXO







You May Also Like

4 коментара

  1. Кабуки четката се превърна в мой любимец :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кабуки четчицата наистина е много сладка :) Гледах такава подобна на Катрис и много ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз гледах тази на Catrice, но пък тази я изпревари :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥