Max Factor CC Corrects Dullness

by - 22:02




Здравейте прекрасници!

Седмицата се оказа доста забързана и динамична, и както винаги пак изоставам с публикациите, но се надявам да ме разберете. Днес ще ви разкажа за коректор-стика на Max Factor CC Corrects Dullness, който е с лилав цвят и е предназначен за неутрализиране на жълтите тонове на кожата. В края на ревюто ще разберете крайното ми мнение за стика, а сега да видим всъщност за какво става въпрос.


Преди няколко месеца присъствах на представянето на някои нови продукти на Max Factor, а тези коректори успяха да ми хванат окото определено. Max Factor предлагат 5 стика, които решават различни цветови проблеми, свързани с кожата на лицето. Зеленият стик е за прикриване на зачервяванията, жълтият е за изсветляване на тъмните участъци (например тъмни кръгове под очите), прасковеният стик неутрализира сини тонове и изсветлява, лилавияъ коректор, както вече казах неутрализира жълтите тонове, а хайлайт стика е за озаряване.

Снимка:everet-group.com

Стика, който аз имах възможност да подложа на тест е Correct Dullness - лилавия коректор, който ми помага да скрия всички жълтеникави участъци по кожата. CC коректорите преди всичко са за неутрализиране, а както знаете противоположните цветове, спрямо цветовите схеми се неутрализират взаимно. 


Стика има кремообразна текстура, нанася се лесно върху кожата, а цветовете са добре пигментирани. Като цяло моето лице е по-жълтеникаво, но най-изразено този цвят го виждам по челото си и точно там използвам коректора, както и от двете страни на носа. Идеален е и за пигментни петна с жълтеникав цвят. Не мога да кажа какво е количеството на молива, но със сигурност стига за доста време, понеже е икономичен. Има срок на годност 36 месеца. Капачката и опаковката доста лесно се цапат, вижда се и от снимките, и малко ме дразни.


За да не получите бледо лице ала призрак, е хубаво да нанасяте малко количество от коректора и отгоре да нанесете ФДТ или ББ крем. В началото мислех, че всичко ще се изтрие след като смеся с ФДТ-на, но се оказа че няма такава опасност. На долната снимка можете да видите цвета, а ако имате желание мога да ви покажа и снимка преди и след (*само споделете в коментарите).



Дали ми харесва - да харесва ми. Справя се със задачата, за която е предназначен, прикрива добре жълтите участъци и се нанася много лесно. Издържлив е, икономичен, но единствения недостатък е цената. До колкото знам е около 20 лева, което според мен е малко повече от колкото бих платила за такъв тип продукт. Но все пак вече се уверих в действието му и мисля да го допълня със жълтия стик, с който да боря друг голям проблем за мен - тъмните кръгове :) Все пак, ако търсите добър продукт за неутрализиране на жълтия подтон на кожата си, пигментни петна или жълтеникави участъци и бихте инвестирали малко повече можете да се насочите към този :) 



Love you,

XOXO








*Продукта ми беше предоставен за тест от представител на Max Factor, но мнението е изцяло мое и не е повлияно по никакъв начин от това.

You May Also Like

3 коментара

  1. Доста ги оплюха тези коректори, а на мен ми се виждат практични. Може би една голяма част не знаят как се ползват. И аз имам лилав коректор и го ползвам често. Точно повяхнала кожа неутрализира много добре.

    ОтговорИзтриване
  2. Колко точно го каза, не знам защо не се харесват, но все пак не знам и другите цветове как са. Може би цената е проблем, и за мен е малко завишена. Но коректора си върши работа, особено както казваш за повяхнала кожа.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥