Realash Eyelash Enhancer pt.3 - The results

by - 23:02





Здравейте!

Изминаха близо 4 месеца От както използвам серума за мигли Realash , Дойде време да видим крайните резултати и мнението ми за продукта. Публикацията няма да е много дълга, повече информация и снимки можете да видите в предишните ми два поста -. Дойде време да видим крайните резултати и мнение за продукта. Публикацията няма да е много дълга, повече информация и снимки можете да видите в предишните ми два поста - ТУК и ТУК


Започнах активно да използвам серума в началото на декември. Нанасях го всяка вечер на почистена кожа, в основата на миглите. Случвало ми се е да изпусна няколко пъти, но това не се отрази по някакъв начин на ефекта. Количеството е предостатъчно поне за 4 месеца, а даже и повече според мен.


 Нанасянето става с лекота, все едно слагате очна линия. Всъщност не е нужно да прекалявате с продукта, тъй като няма да засилите ефекта му, дори да изсипете и половината шишенце върху миглите си:) Необходимо е съвсем малко, за това е и икономичен. На долните снимки можете да видите ефекта до момента.

Без спирала:

Със спирала:


И така, виждате как изглеждат миглите ми към момента. Обърнете внимание на снимките във втория ми пост и можете да видите разликата. Миглите ми се посгъстиха, потъмняха и се удължиха достатъчно, точно толкова, колкото ми се искаше. Всъщност най-силен ефект от серума имаше на 3-тия месец от ползването, след това в последствие от стрес и други здравословни проблеми позагубих част от миглите, но не спрях да използвам серума за да спася каквото мога. Продължавам да го нанасям, докато не свърши, а след това .. след това ще видя колко време ще се задържи ефекта и най-вероятно бих го купила. Мисля, че е много удачен избор за момичета с фини, редки и къси мигли, просто няма как да няма ефект. Миглите стават по-здрави и падат по-малко (е, освен в моя случай с боледуването). Ако бяха станали още по-тъмни сигурно нямаше да използвам и спирала :)
Казано на кратко - харесва ми, действа и бих купила.






Love you,

XOXO







* Продукта ми бе предоставен от представител на марката, мнението е изцяло мое и базирано на личния ми опит с продукта.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥