Realash - Eyelash Enhancer Review pt.1

by - 12:48



Здравейте!

В днешната публикация ще ви разкажа на кратко за един продукт, който имам удоволствието да тествам и да ви представя, благодарение на Realash Bulgaria и фирмата вносител на марката за България. Предполагам, че много от вас вече са виждали серума за мигли Realash в други блогове и невероятния ефект, който се постига с него. В края на тази публикация, която е и част първа, ще оставя линкове към някои от блоговете, в които можете да видите резултати след употребата на Realash. 


И така, серума беше опакован много добре, а кутийката, в която беше сложен самия серум наистина ме впечатли. Ще кажете "не е нещо особено", но на мен всеки детайл ми прави впечатление и ми говори за отношението на марката към хората, на които предоставят продуктите си. А и обичам розово :) Самият флакон е добре запечатан с фолио - гаранция, че продукта не е отварян преди да попадне в ръцете ви.


На кратко - Realash е серум за мигли, който ги прави по-плътни, по-черни, по-гъсти и по-дълги. По-подробно и описателно за серума ще ви разкажа след един месец, когато вече би трябвало да има видим резултат върху миглите ми. 


Нанася се изключително лесно, като очна линия, възможно най-близко до миглите с тази четчица, като искам да подчертая - нанася се само на горните мигли :) И всяка вечер върху почистени клепачи (*надявам се да свикна с това).
Серума е под формата на течност, няма дразнене на очите ми, използвам го от три дни и не съм усетила дискомфорт. Няма мирис, поне аз не усещам такъв.


Опаковката, която получих е от 3 мл. и би трябвало да ми стигне за 4 - 5 месеца.


И понеже исках само да ви запозная на кратко с Realash, спирам до тук, очаквайте повече подробности след месец, когато вече ще имам първи впечатления от действието на серума, ще ви покажа снимки before and after на миглите ми и ще мога да ви споделя първите резултати.




А в тези блогове можете да видите какъв е постигнатия резултат от серума:






 Love you,

XOXO






You May Also Like

3 коментара

  1. Стискам палци и ти да се сдобиеш с гъсти и красиви мигли :)) Ще чакаме резултатите :))

    ОтговорИзтриване
  2. Thank you for following me..i followed you back:)

    Jolahogg.blogspot.ie

    ОтговорИзтриване
  3. Много се надявам, особено след като половината ми опадаха :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥