Нови придобивки - октомври, ноември и декември

by - 13:46





Здравейте красавици!

Честита Нова година! Пожелавам ви много сбъднати мечти, много здраве и много, много щастливи моменти през 2015-та! Бъдете добри, обичайте се, мечтайте и действайте - не спирайте и за миг да вървите напред!

Влизам в Новата година с един пост с нови придобивки от последните 3 месеца (октомври, ноември и декември ), като през тази година тези постове ще идват вече под ново заглавие - New In My Beauty Storage. Та, ако видите това заглавие, не се чудете какво е - просто разни нови нещица, с които съм се сдобила. Нарочно правя обща публикация с нещата от последните 3 месеца, а не за обичайните 2, тъй като искам да започна годината на чисто. Естествено, пак има неща които съм пропуснала, но това винаги ми се случва. Не съм включила и подаръците за Коледа.


Започвам с декоративната козметика и лаковете:

1. Палитра с коректори (поръчана от Ali Express) - няма марка, не мисля скоро да ви говоря подробно за нея, но може да направя един пост с нещата, които съм поръчвала и малко повече инфо за сайта. Купих я за около 5 лева, качеството й е като за 5 лева :)

2. Body Splash Rasberry by H&M - можете да го видите в този пост. Не много трайно спрейче за тяло с много приятен аромат.

3. Ebelin спрей за почистване на четки за грим - скоро ще ви разкажа малко по-подробно за този спрей, доста ме улеснява когато ме налегне мързела, но има и някои недостатъци.

4. H&M Bronzer Blusher - скоро писах за този бронзър, ревю можете да видите тук.

5. Maybelline Colorama 606 - ревю и суотч можете да видите тук. Тази сянка се превърна в най-носената от мен през последните месеци.

6. Очна линия и спирала Lash Princess от Essence - за комплекта ви споделих в тази публикация. За сега спиралата ми е фаворит, в началото очната линия беше любимец, но с времето ми стана все по-трудно да я използвам.


7. Max Factor Skin Luminizer, Eye Luminizer и CC Colour Corrector (лилавия) - и трите продукта получих на срещата, организирана от Max Factor миналия месец. Вече имам впечатления и за трите, така че очаквайте скоро и публикации с отзиви. ФДТ-на, въпреки че не е моя цвят, много ми допадна.

8. Golden Rose Color Expert Nail Laquer в цветове 59 и 61 - у-ни-кал-ни! Много добро качество на лаковете от новата серия на Golden Rose, цветовете са страхотни, издържливи ииии.... обожавам ги. Ревю можете да видите тук.

9. Realash серум за мигли - серума ми беше изпратен за проба миналия месец, и в момента е в тестов период. Първите впечатления можете да видите в тази публикация. За сега има резултат,миглите ми са по-подредени и една идея по-гъсти. Скоро ще ви покажа и резултата след едномесечна употреба.

10. Лак за нокти Gabrini Confetti - много хубав лак, ефекта е на натрошени коледни играчки, и беше акцент в маникюра ми за празниците. Много харесвам лаковете на Gabrini, имат много удобна четка и са издържливи, скоро може да ви покажа някои от цветовете, които имам.

11. Червило Maybelline ColorDrama 210 Keep It Classy - червило под формата на молив е наистина един удобен вариант за мен. Само за цвета още не съм сигурна, мисля че не избрах най-правилния. 

12. Молив за вежди Essence - едно от нещата, без които не мога е молива за вежди, а този е страхотен.

13. Четки за грим, отново поръчани от Ali Express. Доволна съм от качеството, цената им беше смешна, а са толкова меки и удобни. Малко по-големи са от колкото мислех, но ми вършат добра работа. До сега не е паднало и едно косъмче и не са променили формата си, дори след пране.

14. Единични сенки She - ако следите страницата във Facebook, би трябвало да сте видели тези сенки, които общо ми струваха 1,50 лв. Едната е зелена със златисти частици, а другата е много светло злато, и да си призная използвам я и за хайлайтър от време на време :)

На снимката не съм включила и последната си покупка - автоматичен молив за очи на Essence в цвят 18 Merry Berry, който видях в блога на Лори- Empurple , и се влюбих в цвета, а на нея й седи страхотно. 


През последните месеци не съм купувала бяла козметика, тъй като имам доста за доизхабяване. Някои от нещата на снимката са ми предоставени за проба и им предстоят ревюта, но да видим:

1. Измиваща пяна за лице L'oreal Sublime Fresh - след като изхабих две опаковки от пяната на Vichy, за която се каня да пиша от мноого време, трябваше да пробвам и нещо друго. Избрах зелената пяна на L'oreal, тъй като приятеля ми използва този продукт доста повече от мен и се оказа, че е доста по-подходяща за него от колкото за мен.

2. Rene Furterer Curbicia - шампоан за коса, който има регулиращи свойства. Контролира омазняването и същевременно се грижи за сухите краища на косата. Много скоро ще ви разкажа по-подробно, но наистина това е най-подходящия продукт за косата ми в момента.

3. Rene Furterer Carthame - най-хубавата маска, която съм използвала някога. Има видим ефект върху косата ми и съм пристрастена. Но никога няма да загърбя и любимите ми ампули Panthesalmina :)

4. Balea White Passion лосион за тяло и душ гел - е, след кратко търсене намерих и душ гела  White Passion. Обожавам аромата на тази серия. Можете да видите ревю на лосиона тук, а душ гела Black Secrets отиде за подарък на boyfriend.

5.  Емулсия Avene YstheAl и термална вода Avene - първите ми впечатления за емулсията можете да видите в тази публикация. Приятна и лека, прави кожата освежена и едновременно с това я предпазва. 

6. Мицеларна вода Garnier - любима! Едва ли ще спра да я купувам. По-подробно за нея можете да прочетете тук.

7. Сух шампоан за брюнетки Klorane - още един продукт, който със сигурност влиза в редовните покупки. Беше ми предоставен за проба преди доста време и вече имам изградено мнение. По принцип не бях любител на сухите шампоани, бях използвала само белия на Schauma и не бях очарована, но този ми промени мнението. Скоро ще има пост за него.


Това бяха моите нови придобивки за изминалите месеци, от тук нататък ще виждате такива постове в края на всеки месец, за да не се получава такова струпване на продукти.  Очаквайте скоро и публикацията с любимите ми продукти за 2014 година, а до тогава много целувки и прегръдки:)


Love you,

XOXO






You May Also Like

21 коментара

  1. Купих е за 5 лв и качеството и е като за 5 лв-ми е любимото изречение в цялата публикация аххаха За четките ще чакам лично инфро <3

    ОтговорИзтриване
  2. Честита нова година и честити придобивки!Всички са супер!Аз ще чакам ревю за шампоанът, че косата ми е точно такава :))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни неща си си купила! Очаквам поста за сухия шампоан Klorane! Дано ти хареса моливчето на Essence :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни придобивки! Да са ти честити! А този молив на Essence и мен много ме блазни.. :D Ще чакам отзиви за продуктите на MaxFactor! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ахаха, ами да наистина си е така, коректорите не са лоши, но са си реплика на Coastal Scents от всякъде, а знаеш репликите с какво качество са :) За четките ще видиш скоро по-детайлно :) :*

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, честита Нова година и на теб, бъди жива, здрава и много щастлива :) Ревюто е почти готово и скоро ще можеш да го видиш.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти. Скоро ще пусна поста и за Klorane, а молива е страхотен, беше част от новогодишния ми грим. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря! :* Молива е уникален, няма да сбъркаш ако си го вземеш.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни покупки, аз също си записвам молива за вежди към пазарската кошница. Може ли да ми дадеш линк за четките? Благодаря предварително. :)

    ОтговорИзтриване
  10. Разбира се, ето линк - http://www.aliexpress.com/item/1Set-4pcs-Styling-Tools-Super-soft-High-Quality-makeup-brushes-set-kabuki-blush-blending-eye-shadow/1726560104.html и благодаря за коментара :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честити придобивки! Тази маска за коса на Рене я свърших сега и много ми допада.

    ОтговорИзтриване
  12. Супер :) много обичам такива публикации :)

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря :* Маската е чудесна наистина.

    ОтговорИзтриване
  14. Тази маска на Рене Фуртерер звучи интересно - може ли малко повече инфо какъв й е ефекта? Че и аз напоследък ги открих и съм адски доволна от шампоана им :)

    ОтговорИзтриване
  15. Разбира се, ще ти разкажа малко по-подробно за Carthame, скоро ще има и публикация за нея :) Маската е хидратираща за суха коса, каквато е и моята по дължините. Няма сулфати в състава. Има невероятен аромат. И най-важното- при мен има ефект, ползвам я вече повече от 2 месеца и косата ми стана доста по-мека, по малко-цъфти и я позаглади. Цената й не е никак ниска, но е много икономична и при мен специално е доста ефективна. Ако имаш някакви конкретни въпроси ще се радвам да ти отговоря.И аз съм много доволна от продуктите им. Надявам се да съм ти била полезна. :)

    ОтговорИзтриване
  16. Уау, страхотен отговор, благодаря ти :)

    ОтговорИзтриване
  17. За нищо, радвам се че съм помогнала :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥