S.HE Stylezone Mono Eyeshadows Review & Swatch

by - 13:00




Тези единични сенки са доказателство, поне за мен, че на пазара се намират и добре пигментирани и качествени сенки на много ниска цена.
Преди известно време, при едно мое ровене из кошничките в ДМ си намерих тези две единични сенки на ДМ-ската марка S.he Stylezone на цена от 0.75 стотинки за бройка (една близалка не струва вече толкова :D).
Сенките бяха абсолютно запечатани и неотваряни, и както виждате са цели,  но повечето други цветове бяха натрошени. За съжаление нямам представа каква е редовната им цена, ако някой знае може да сподели в коментарите.



Двата цвята, които си избрах нямат имена, но единият е зелен със златисти частици, а другия е светло златист. 



Сенките са разположени в малки, сладки квадратни кутийки, които се затварят доста здраво и плътно, не могат да се отворят преждевременно и могат да се закрепят една върху друга, така че можете да си направите нещо като собствена палитра.




Срока на годност след отваряне е 24 месеца. Никъде не открих съдържание, както и имена на сенките, но предполагам, че номерчетата, които виждате на долните снимки са номерата на сенките - 060 и 065.




Сенките са добре пигментирани, нанасят се много лесно и се преливат също толкова лесно. Не се разпрашват. Голямо удоволствие е гримирането с тях, може скоро да ви покажа някой грим, който си направих с тях. Златистия цвят често го използвам и за хайлайтър.



Ако попаднете на кошничка с намалени продукти в ДМ и видите тези сенки и не са натрошени на парченца, не ги подминавайте. И да не ви харесат няма да се ядосвате за парите, защото са стотинки, но мисля че няма как да не ги харесате :)




Love you,

XOXO







You May Also Like

12 коментара

  1. Много ми харесват цветовете, а за тези пари са просто чудесни

    ОтговорИзтриване
  2. Nice colors!

    New post now on blog, kindly check it out!

    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/01/headwrap-tutorial-2.html

    ОтговорИзтриване
  3. Купих си 060 миналата зима и бях влюбена в цвета и пигментацията, но за съжаление се натроши. Редовната цена е към 2 лева ако не ме лъже паметта. Определено са страхотно попадение. :))

    ОтговорИзтриване
  4. Зори,мисля,че редовната им цена е около 3 лв.Изглеждат страхотно :)

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина е така, благодаря ти за инфото за цената :*

    ОтговорИзтриване
  6. Много са готини тези цветове, могат да се съчетаят и взаимно :) Благодаря ти за информацията :*

    ОтговорИзтриване
  7. Аз не нося зелени сенки, но тези златистите изглеждат точно по мой вкус <3 Цената не знам как да я коментирам, взех си на лореал подобен цвят за над 15лв една бройка >.<

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми харесват ревютата на продукти, които правиш! За новатори в гримирането като мен са страшно полезни :) Относно тези сенки...златистия цвят много ми допада! За жалост не отива на моя тен на кожата...

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  9. И аз имам същия златен цвят, но на Max Factor, беше около 12-13 лева двойка сенки, а като качество са доста близки. Зелено и аз рядко нося, но точно този цвят ми е слабост и само си ги трупам и си ги гледам :D

    ОтговорИзтриване
  10. Еййй, много се радвам, когато чета такива коментари, и да знам че съм полезна :* Благодаря ти! <3

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥